Jump to content
Annons

Det var länge sedan det var några gräl...


Egghuvud

Recommended Posts

Det har varit så lungt och harmoniskt nu ett tag. Länge sedan någon sade upp sitt medlemskap eller surade till i allmänhet och folk kallade varandra för otidligheter.

Vad har hänt? Har vi kommit över förälskelseperioden och börjat ingå i ett mer ordnat äktenskap...... :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Folk som skriver karmis med z borde få stryk..... 😮

Nej skämt och sido ingen uppvigling. Jag bara konstaterade att det råder något slags harmoni. Det samarbetas och gullas och lovebombas och alla säger att det är så fantastiskt att hänga här.... undrar bara varför det är så.....

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Jag funderade faktiskt kring det här för en kort tid sedan, och tänkte starta en tråd angående det när jag kommit fram till något. Men jag kom aldrig fram till något.

Jag har hur som helst inte sett till något gräl sedan Dannys och mitt. Betyder det att Dannys närvaro bidrar till gräl?

EDIT: ...Eftersom det är lugnt nu när han inte är här... 😮

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag funderade faktiskt kring det här för en kort tid sedan, och tänkte starta en tråd angående det när jag kommit fram till något. Men jag kom aldrig fram till något.

Jag har hur som helst inte sett till något gräl sedan Dannys och mitt. Betyder det att Dannys närvaro bidrar till gräl?

EDIT: ...Eftersom det är lugnt nu när han inte är här... :rolleyes:

Menar du mig med Danny? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jag funderade faktiskt kring det här för en kort tid sedan, och tänkte starta en tråd angående det när jag kommit fram till något. Men jag kom aldrig fram till något.

Jag har hur som helst inte sett till något gräl sedan Dannys och mitt. Betyder det att Dannys närvaro bidrar till gräl?

EDIT: ...Eftersom det är lugnt nu när han inte är här...  :rolleyes:

Menar du mig med Danny? 😉

Näe

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag saknar gnabbandet. Det är roligt att både delta och titta på.

Röstar helt klart för mer grälande på studioforumet.

edit: Jag vet! Vi bjuder in folk från diverse hifi-forum. Har vart dåligt med sånna senaste tiden. Brukar alltid förirra sig hit en och annan som skriver spaltmeter under en kort period. Sen försvinner dom lika fort som dom kom.

Redigerat av VacUm
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker att alla ni på detta forum är IDIOTER.

Jaaa kom igen då!? 😄😲

Jag tycker försöket till maskulin skäggväxt på överläppen

i din avatarbild ser ut som en dammig och påklistrad Seg-

Råtta.

Ha.. Ha.. Ha.. !

😕

Det är ju jättetråkigt med påhopp.

Bättre med knytnävar men det är så svårt att nyttja över

internet.

😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Det käns lite skumt att gräla med någon på nätet för den ene kanske bara sitter och skrattar medans den andra faktist känner sig kränkt. 😏

HÅLL KÄFTEN IDIOTJÄVEL

Link to comment
Dela på andra sajter

Det käns lite skumt att gräla med någon på nätet för den ene kanske bara sitter och skrattar medans den andra faktist känner sig kränkt.  😏

HÅLL KÄFTEN IDIOTJÄVEL

Så så plutten! 🥰

Jag tänker inte argumentera med dig! Jag vet att du är bäst på hela forumet och jag vill inte förnedra mig!

Åh, tackar! *smickrad*

Link to comment
Dela på andra sajter

Det käns lite skumt att gräla med någon på nätet för den ene kanske bara sitter och skrattar medans den andra faktist känner sig kränkt.  🥰

Fan vad du är bäst k9!

När jag blir stor skall jag bli som du! Eller försöka i alla fall! Jag vet ju att jag bara kommer att räcka dig till fot knölarna men ändå. Eller hålfötterna vore kanske mera rimligt att sattsa på.

Nej nej nej!. Du har tagit fel person. Det är förstås Pazo du vill efterlikna! Med det håret kan man ju inte vara annat än bäst!

😏🥰

🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle helst inte vilja sikta mot kärnorna eftersom dom finns i någon form av frukt, t.ex. ett äpple etc etc etc.

Hur jävla ont kommer inte det att göra då? 😏

...och skulle jag sikta mot stjärnorna uppe i rymden så kommer jag ju inte att nå upp. OCH hur jävla ont kommer det att göra när jag landar? På en skala?

...speciellt om jag landar på en skala!?

🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

JJag sa ju att jag stavade fel idag för att jag trilla med cykeln och gjorde illa händerna!  😏

sluta mobbas julli-cry.gif

Förlåt Pazo! 🥰

Du kan få chans på min ena sko om du vill! 🥰

Pax för andra!

Se, nu är vi sams igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...