Egghuvud Postat 28 september 2005 Postat 28 september 2005 Det har varit så lungt och harmoniskt nu ett tag. Länge sedan någon sade upp sitt medlemskap eller surade till i allmänhet och folk kallade varandra för otidligheter. Vad har hänt? Har vi kommit över förälskelseperioden och börjat ingå i ett mer ordnat äktenskap......
wonderboy Postat 28 september 2005 Postat 28 september 2005 Inte idag, Äggskalle! Jag har huvudvärk......
punkrockdude Postat 28 september 2005 Postat 28 september 2005 Jag känner på mig att denna tråden är en sort uppmaning till bråk eller att man ska börja hoppas på att det händer snart igen
Danabacken Postat 28 september 2005 Postat 28 september 2005 Det här är Studioforum, här ska man inte sura! Här ska man vara glad o ha skoj!! 🙂 Kramiz!
Egghuvud Postat 28 september 2005 Trådstartare Postat 28 september 2005 Folk som skriver karmis med z borde få stryk..... 😮 Nej skämt och sido ingen uppvigling. Jag bara konstaterade att det råder något slags harmoni. Det samarbetas och gullas och lovebombas och alla säger att det är så fantastiskt att hänga här.... undrar bara varför det är så.....
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 28 september 2005 Postat 28 september 2005 (redigerat) Jag funderade faktiskt kring det här för en kort tid sedan, och tänkte starta en tråd angående det när jag kommit fram till något. Men jag kom aldrig fram till något. Jag har hur som helst inte sett till något gräl sedan Dannys och mitt. Betyder det att Dannys närvaro bidrar till gräl? EDIT: ...Eftersom det är lugnt nu när han inte är här... 😮 Redigerat 28 september 2005 av MarcusRombo
Danabacken Postat 28 september 2005 Postat 28 september 2005 Jag funderade faktiskt kring det här för en kort tid sedan, och tänkte starta en tråd angående det när jag kommit fram till något. Men jag kom aldrig fram till något. Jag har hur som helst inte sett till något gräl sedan Dannys och mitt. Betyder det att Dannys närvaro bidrar till gräl? EDIT: ...Eftersom det är lugnt nu när han inte är här... Menar du mig med Danny? 😉
Cloudsurfer Postat 28 september 2005 Postat 28 september 2005 Det gynnar väl bara oss alla om vi inte hållerpå att gräla med varandra?😉 Föresten...Vart är Danny? Har inte sett honom här på ett tag. pusskrampösssmek
Jocke Postat 28 september 2005 Postat 28 september 2005 Jag såg honom i Darin-tråden, tror jag det var, där han annonserar sin comeback.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 28 september 2005 Postat 28 september 2005 Jag funderade faktiskt kring det här för en kort tid sedan, och tänkte starta en tråd angående det när jag kommit fram till något. Men jag kom aldrig fram till något. Jag har hur som helst inte sett till något gräl sedan Dannys och mitt. Betyder det att Dannys närvaro bidrar till gräl? EDIT: ...Eftersom det är lugnt nu när han inte är här... Menar du mig med Danny? 😉 Näe
Pazo Postat 28 september 2005 Postat 28 september 2005 Jag såg honom i Darin-tråden, tror jag det var, där han annonserar sin comeback. mmmm... Han brukar hänga där!
VacUm Postat 28 september 2005 Postat 28 september 2005 (redigerat) Jag saknar gnabbandet. Det är roligt att både delta och titta på. Röstar helt klart för mer grälande på studioforumet. edit: Jag vet! Vi bjuder in folk från diverse hifi-forum. Har vart dåligt med sånna senaste tiden. Brukar alltid förirra sig hit en och annan som skriver spaltmeter under en kort period. Sen försvinner dom lika fort som dom kom. Redigerat 28 september 2005 av VacUm
Neosus Postat 28 september 2005 Postat 28 september 2005 Jag tycker att alla ni på detta forum är IDIOTER. Jaaa kom igen då!? 😆
Pazo Postat 28 september 2005 Postat 28 september 2005 Ingen som vill bråka med mig? 😆 the ninja fights back!! HIAAA!!!
Nelerion Postat 28 september 2005 Postat 28 september 2005 Jag tycker att alla ni på detta forum är IDIOTER. Jaaa kom igen då!? 😄😲 Jag tycker försöket till maskulin skäggväxt på överläppen i din avatarbild ser ut som en dammig och påklistrad Seg- Råtta. Ha.. Ha.. Ha.. ! 😕 Det är ju jättetråkigt med påhopp. Bättre med knytnävar men det är så svårt att nyttja över internet. 😏
mornel Postat 28 september 2005 Postat 28 september 2005 Det käns lite skumt att gräla med någon på nätet för den ene kanske bara sitter och skrattar medans den andra faktist känner sig kränkt. 😏 HÅLL KÄFTEN IDIOTJÄVEL
mornel Postat 28 september 2005 Postat 28 september 2005 Det käns lite skumt att gräla med någon på nätet för den ene kanske bara sitter och skrattar medans den andra faktist känner sig kränkt. 😏 HÅLL KÄFTEN IDIOTJÄVEL Så så plutten! 🥰 Jag tänker inte argumentera med dig! Jag vet att du är bäst på hela forumet och jag vill inte förnedra mig! Åh, tackar! *smickrad*
Pazo Postat 28 september 2005 Postat 28 september 2005 Det käns lite skumt att gräla med någon på nätet för den ene kanske bara sitter och skrattar medans den andra faktist känner sig kränkt. 🥰 Fan vad du är bäst k9! När jag blir stor skall jag bli som du! Eller försöka i alla fall! Jag vet ju att jag bara kommer att räcka dig till fot knölarna men ändå. Eller hålfötterna vore kanske mera rimligt att sattsa på. Nej nej nej!. Du har tagit fel person. Det är förstås Pazo du vill efterlikna! Med det håret kan man ju inte vara annat än bäst! 😏🥰 🥰
mornel Postat 28 september 2005 Postat 28 september 2005 Nu sitter jag faktiskt här och kluckar av skratt.
Pazo Postat 28 september 2005 Postat 28 september 2005 JJag sa ju att jag stavade fel idag för att jag trilla med cykeln och gjorde illa händerna! 😏 sluta mobbas
Neosus Postat 28 september 2005 Postat 28 september 2005 Jag skulle helst inte vilja sikta mot kärnorna eftersom dom finns i någon form av frukt, t.ex. ett äpple etc etc etc. Hur jävla ont kommer inte det att göra då? 😏 ...och skulle jag sikta mot stjärnorna uppe i rymden så kommer jag ju inte att nå upp. OCH hur jävla ont kommer det att göra när jag landar? På en skala? ...speciellt om jag landar på en skala!? 🥰
mornel Postat 28 september 2005 Postat 28 september 2005 JJag sa ju att jag stavade fel idag för att jag trilla med cykeln och gjorde illa händerna! 😏 sluta mobbas Förlåt Pazo! 🥰 Du kan få chans på min ena sko om du vill! 🥰 Pax för andra! Se, nu är vi sams igen.
Pazo Postat 28 september 2005 Postat 28 september 2005 🥰 Jag som trodde att de skulle bli gräl å sånt 😏 Men vi är visst för bra för såntdära tjaffs 🥰
Pazo Postat 28 september 2005 Postat 28 september 2005 Ok! Jag har en himla massa skor faktiskt! Börjar få lite Jesus komplex nu så Pluffo eller Grahn får vöäl plocka ner mig på jorden igen. TRYCK HÄR
Pazo Postat 28 september 2005 Postat 28 september 2005 Ok! Jag har en himla massa skor faktiskt! Börjar få lite Jesus komplex nu så Pluffo eller Grahn får vöäl plocka ner mig på jorden igen. TRYCK HÄR 😏😆😆 😆😄
Neosus Postat 28 september 2005 Postat 28 september 2005 (redigerat) KLICKA HÄR! 😏 Redigerat 28 september 2005 av Grahn
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.