Jump to content
Annons

Neko


Neko

Recommended Posts

Annons
Välkommen till forumet! Kul med lite syntare här! Kolla först sökfunktionen innan du ställer dumma frågor ! 😕

Skall definitivt göra det. Och jag ska läsa forumreglerna varje dag till frukosten. Som en bön.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
MarcusRombo (oregistrerad)
(torde väl gott hamna i kategorin veckans avdammning?)

O ja! 😛 Eftersom jag inte var med på den gamla goda tiden när du gjorde din presentation, så får jag hälsa dig välkommen nu 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Trevligt att jag blir välkomnad. Tackar och hoppas jag kommer trivas här. 😄

Självklart kommer du att trivas! Här en vänlig stämning, du kommer säkert att lära dig mycket nytt 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Är lite nyfiken om du fortarande är 22 år? Det har trots allt gått 1½ år.

Isåfall undrar jag hur du bär dig åt? Du håller väl inte på med såna däringa annabåla stereoiditoter? För då kan du plötsligt vara tillbaka i lekskolan innan du vet ordet av!

Hursomhelst, du ska vara riktigt välkommen igen. Du kanske tror att jag hälsat dig välkommen tidigare, men då var det en annan avatar, som faktiskt hälsade en annan avatar välkommen.

Kanske snart dax att snacka med en moderator att låsa den här tråden?

Eller förresten; inte. Det kan bli en ny kul tradition att vart ettochhalfte år hälsa dig välkommen. Det attraherar nog en och annan sjukhumorist, vilket vi har i överflöd här. 😏🙂😆

Tjipp

R

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...