Neko Postat 5 januari 2004 Dela Postat 5 januari 2004 (redigerat) Hejsan! Kul att man kan få skriva lite info om sig själv här! Jag är en 22 årig student som sysslar mycket med musik (givet) men sysslar även mycket med spel av diverse former. Arbetar med att modda en del spel och så. Har arbetat med musik i sex år. Började med Fasttracker II och gjorde sedan skuttet till Orion för nästan två år sedan. Måste säga att mycket har hänt på den tiden. Tyvärr är jag inte riktigt lika kreativ som den första tiden. Men är ändå väldigt aktiv musiker. Jag är en ganska van forum användare och fösöker kolla så ofta jag kan. Jag tror att jag kommer trivas bra här! Redigerat 9 april 2005 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 28 mars 2004 Dela Postat 28 mars 2004 HiYa 😛 (snacka om scen ankomst 😉 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 28 mars 2004 Trådstartare Dela Postat 28 mars 2004 LOL!!! Jag skrev ju den posten i Januari... Trodde inte att någon skulle orka svara på den 😉 Tack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lodger Postat 28 mars 2004 Dela Postat 28 mars 2004 tjena 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 28 mars 2004 Dela Postat 28 mars 2004 😉 ...jo då...så jobbigt va det inte... 😛 Tjena /D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 28 mars 2004 Dela Postat 28 mars 2004 Det känns lite weird å säga välkommen..nu liksom? 😲 Tror jag bara säger ett enkelt tjena 😳 Öhh, tjena 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 mars 2004 Dela Postat 28 mars 2004 Tjena & Välkommen hit!!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 28 mars 2004 Dela Postat 28 mars 2004 tjo neko! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zando Postat 28 mars 2004 Dela Postat 28 mars 2004 Hej hej Neko Välkommen, Ööhhh bättre sent än aldrig med posten 😄 Zando 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 29 mars 2004 Dela Postat 29 mars 2004 Ja hejsan!! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 6 maj 2004 Dela Postat 6 maj 2004 Hejsan... (bättre sent än aldrig) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 6 maj 2004 Dela Postat 6 maj 2004 Hejsan... (bättre sent än aldrig) Nja, jag hävdar motsatsen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 6 maj 2004 Trådstartare Dela Postat 6 maj 2004 Hejsan... (bättre sent än aldrig) Nja, jag hävdar motsatsen. Hmm.... håller inte med. Jag får hellre en Virus/Moog/Nordlead/Andromeda/Studio/miljon sent i livet än inte alls. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 maj 2004 Dela Postat 6 maj 2004 (redigerat) 🙂 Det håller jag med om 🙂 ....att jag oxå vill ha alltså. 🙂 Redigerat 6 maj 2004 av Grahn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wille Postat 6 maj 2004 Dela Postat 6 maj 2004 Hej Neko! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 6 maj 2004 Dela Postat 6 maj 2004 Heja Grahn... 🙂 Hehe! Föresten en liten fråga till Herr Grahn! -Vad använder du för trummor i "Visa Från Berget". /Vänliga Hälsningar ViktorDenStore PS. Undra bara för dom är så otroligt vackra 🙂 DS. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 maj 2004 Dela Postat 6 maj 2004 (redigerat) Tjena Viktor!! oj va jag skriker...hehe 🙂 Jo trummorna på den låten är från Edirol SuperQuartett. Det är bra trummor. Här är en länk. 🙂 Redigerat 6 maj 2004 av Grahn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 6 maj 2004 Dela Postat 6 maj 2004 Skojar du? Jag har prövat den demon... den va ascool men det va ett störande ljud på demon för att man skulle köpa orginalet istället ... Tack för svaret! Ha det bra! ViktorDenStore! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Mr Postat 8 april 2005 Dela Postat 8 april 2005 Jaha, tänkte passa på att hälsa dig välkommen du med... 🙂 Dah Mistah! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 8 april 2005 Dela Postat 8 april 2005 Välkommen Neko =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 8 april 2005 Dela Postat 8 april 2005 Välkommen Neko. Se till att du läser forumreglerna innan du postar här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 april 2005 Dela Postat 8 april 2005 Välkommen hit, Neko!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 9 april 2005 Dela Postat 9 april 2005 Välkommen! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 9 april 2005 Dela Postat 9 april 2005 Post 2501 är press....HEHEHE Tjena Neko 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 9 april 2005 Dela Postat 9 april 2005 Willkommen 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jacvenza Postat 9 april 2005 Dela Postat 9 april 2005 Tjaba tjena hallå ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 9 april 2005 Dela Postat 9 april 2005 Hejsan... (bättre sent än aldrig) Nja, jag hävdar motsatsen. Hmm.... håller inte med. Jag får hellre en Virus/Moog/Nordlead/Andromeda/Studio/miljon sent i livet än inte alls. 🙂 Så du får hellre cancer/aids/ett skott genom bröstet senare i livet än inte alls? 🙂 .. hursomhelst. Trevlig presentation 🙂 /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 9 april 2005 Dela Postat 9 april 2005 Jag känner igen dig från nånstans? Är du här ofta? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karl Postat 9 april 2005 Dela Postat 9 april 2005 Har jag hälsat på dig förrut?? 🙂 Welcome anyway 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 9 april 2005 Trådstartare Dela Postat 9 april 2005 (redigerat) Tänkte att jag kunde presentera mig lite 🙂 Tackar allihop (torde väl gott hamna i kategorin veckans avdammning?) Redigerat 9 april 2005 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.