cwrasch (oregistrerad) Postat 27 september 2005 Postat 27 september 2005 Hej Jag är en textförfattare/co-writer från Bromma som söker nya samarbetspartners. Besök gärna min hemsida för en närmare presentation: http://goto.glocalnet.net/lyrics/ MVH C-W.java script:emoticon('😏')
Danabacken Postat 27 september 2005 Postat 27 september 2005 (redigerat) Välkommen till forumet då! 😏 (Kan inte hjälpa dig med samarbetet, tyvärr) Redigerat 27 september 2005 av Danabacken
Pluffo Postat 27 september 2005 Postat 27 september 2005 Det framgår inte riktigt av din presentation på hemsidan...Men är du textförfattare på heltid? ( Har det som jobb alltså ) 😏
Lundin Postat 27 september 2005 Postat 27 september 2005 BrrrrRRrrR--pa-disch!!! Världens kanske längsta Medlemspresentation 😛 Öhmm..Välkommen hit ändå 😉
Gote Postat 29 september 2005 Postat 29 september 2005 Välkommen! Det enda jag kan bidra med är korrekturläsning av texterna... 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.