mallorcamange (oregistrerad) Postat 8 augusti 2006 Postat 8 augusti 2006 Jag fick i a f 100 st Cd-r printable från Media Pro Store idag. Tog 5 dagar(beställde i torsdags) och de såg grymma ut. Silver/silver Cd-r Sony. Kostade i runda tal ca 500 kronor tänkte bara informera lite Mange
Mojje Cruncher Andersson Postat 8 augusti 2006 Postat 8 augusti 2006 Vi gjorde nåt liknande på vårt första släpp! Printade på klisterbara etiketter för cd skivor. Vi fick lite trubbel dock. I bilars cd spelare blir det väldigt varmt!!! Så varmt att limmet som håller etiketten faktiskt smälter och det bli bubblor på etiketten. Om ni klistrar själva så berätta detta för folk som köper skivan så att ni slipper åtgärda sönderkörda bilstereos senare!!! Take care! /Cruncharn'
mallorcamange (oregistrerad) Postat 10 augusti 2006 Postat 10 augusti 2006 Men du ska få höra något roligt här nu att på printable skivor så skriver man direkt på med skrivaren så det blir inga etiketter eller dylikt som lossnar. Bara snygga skivor med grym finish.... Eller nå så.
musik (oregistrerad) Postat 10 augusti 2006 Postat 10 augusti 2006 Hej! Gott att höra att du beställt de jag rekommenderade. Det står inget vid centrumhålet, va? 😏 :musik
mallorcamange (oregistrerad) Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 nej inget vid centrumhålet!!!! det är sony skivor men jag provade även TDK med vit framsida och där är det inte heller någon text vid centrum...... Syns ingen märkbar skillnad vs en vanlig pressad....
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.