Linus Postat 27 september 2005 Postat 27 september 2005 I kontrast till Dikter om Björn Borg... 😏 Här är ett gäng hits från "Kenneth" som alla har Boris Becker som gemensam nämnare. Tysk grammatik är min personliga favorit... Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Daniel som gjort låtarna, är mest känd för "CP-listan" som cirkulerade på många roliga hemsidor och i skolor i slutet av 90-talet. 😲
Vallhagen Postat 27 september 2005 Postat 27 september 2005 / tyska språket är rätt svårt / det är Boris becker jag vill åt / 😏 Ja jävlar!
Linus Postat 30 september 2005 Trådstartare Postat 30 september 2005 Och om du ska gå på disco så ska du sova efteråt
Emil Postat 1 oktober 2005 Postat 1 oktober 2005 Det tyska språket är jävligt svårt, det är Boris Becker jag vill åt. 😎🥰😏🙂😆😆
Stinkey (oregistrerad) Postat 1 oktober 2005 Postat 1 oktober 2005 Eftersom fru Becker är mulatt flyttade dom till USA. Makes U think.
Linus Postat 24 februari 2006 Trådstartare Postat 24 februari 2006 (redigerat) Nu är låtarna borta... 😆 Borde lägga upp en mirror! Redigerat 24 februari 2006 av Linus
Linus Postat 24 februari 2006 Trådstartare Postat 24 februari 2006 Sådär! http://bigupload.com/d=16757F4D
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.