Vallhagen Postat 27 september 2005 Postat 27 september 2005 Jag börjar: *** Grus och gräs Ris och ros Rus och ras ***
Fredrik123 Postat 30 september 2005 Postat 30 september 2005 Ett troll med en boll Hans racket läcker som ett såll -- Haha, jag fattar nog inte grejen 🙂
osiris Postat 30 september 2005 Postat 30 september 2005 Slå ett slag för vårat lag! Borg! Borg Borg! Näe, det kanske vart en hejjaramsa nu 🙂
herwhisper Postat 30 september 2005 Postat 30 september 2005 Allas vår lilla björn han gillan i alla hörn i röven han tog den mot låren bollarna slog en homogay han va lilla björn Sorry, kunde inte låta bli..... 😕
hammagrella Postat 30 september 2005 Postat 30 september 2005 En boll, en boll, en boll och ett racket En boll, en boll, en boll och ett racket Å jag lirar tennis och mitt förnamn det är Björn, Björn motherfucker Bjööörn!! Melodi: Fire water burn/Bloodhound Gang
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 oktober 2005 Postat 1 oktober 2005 Björn Borg Har en korg Med en fisk i
Vallhagen Postat 1 oktober 2005 Trådstartare Postat 1 oktober 2005 Björn BorgHar en korg Med en fisk i Leif Boork har en koork med disk i
MickeMikrofon Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 Jag förstår inte hur man kan spela tennis, jag menar, hur ska man träffa bollen när de e massa hål i racketet? 😉
The Edge Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 Björn Borg bor bakom bergen. Björn brukar baka brända bullar bakom bastun. Björn Borgs baxade BMW-bil brukar brölla befängt bredvid brevlådan. Brum, brum. Bakåtslikade brodern blir barsk bums. Berusade bagaren Bengtsom bajsar bakom Björn Borgs bedorande balkong. Brodern blir betydligt barskare berträffande Bengtsons buffliga bravur. Bagaren börjar bråka, brodern blir brädad, Björn Borgs bruna BMW backar brummande bakåt. Backspegeln bevittnar broderns brädande, Björn blir befängt brusig bakom bromsen. Bagaren backar brått bakom björns bedorande balkong. Björns brisfälliga broder blir blyg. 😉
Danabacken Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 Björn Borg bor bakom bergen. Björn brukar baka brända bullar bakom bastun. Björn Borgs baxade BMW-bil brukar brölla befängt bredvid brevlådan. Brum, brum. Bakåtslikade brodern blir barsk bums. Berusade bagaren Bengtsom bajsar bakom Björn Borgs bedorande balkong. Brodern blir betydligt barskare berträffande Bengtsons buffliga bravur. Bagaren börjar bråka, brodern blir brädad, Björn Borgs bruna BMW backar brummande bakåt. Backspegeln bevittnar broderns brädande, Björn blir befängt brusig bakom bromsen. Bagaren backar brått bakom björns bedorande balkong. Björns brisfälliga broder blir blyg. 🙁 🙂 haha! vart kopierade du den ifrån? 😉
The Edge Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 Björn Borg bor bakom bergen. Björn brukar baka brända bullar bakom bastun. Björn Borgs baxade BMW-bil brukar brölla befängt bredvid brevlådan. Brum, brum. Bakåtslikade brodern blir barsk bums. Berusade bagaren Bengtsom bajsar bakom Björn Borgs bedorande balkong. Brodern blir betydligt barskare berträffande Bengtsons buffliga bravur. Bagaren börjar bråka, brodern blir brädad, Björn Borgs bruna BMW backar brummande bakåt. Backspegeln bevittnar broderns brädande, Björn blir befängt brusig bakom bromsen. Bagaren backar brått bakom björns bedorande balkong. Björns brisfälliga broder blir blyg. 😮 😆 haha! vart kopierade du den ifrån? 😄 vem vet... 🙂🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 Björn BorgHar en korg Med en fisk i Leif Boork har en koork med disk i Vem sa du den var om? 😕
Vallhagen Postat 2 oktober 2005 Trådstartare Postat 2 oktober 2005 Björn BorgHar en korg Med en fisk i Leif Boork har en koork med disk i Vem sa du den var om? 😕 Jag tyckte det blev fint som andravers 😆 Fri form du vet;)
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 Björn BorgHar en korg Med en fisk i Leif Boork har en koork med disk i Vem sa du den var om? 😕 Jag tyckte det blev fint som andravers 😆 Fri form du vet;) Haha, ja, just det! 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.