Pazo Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 Hej! Jag hade ett tag en "konstig" nick som var min hälsning! Men tydligen fattade bara 2 av 3 nicken och då var det vissa som tyckte att jag inte hälsade! Intressant var att bara personer jag knappt kände tillhörde dessa som inte förstod min eminenta nick! Man låter som byfåne när man säger Hej men vafn allt för o va trevlige Hans, eller? En ytterligare komplicerande omständighet är att jag kommer ihåg allt och alla, (kan berätta vad jag gjorde när jag var 5 år, ifall ngn är intresserad 😛?) och byter ibland "stil*" så har inte den blekaste om huruvida folk, man kanske borde hälsa på, känner igen mig och att förklara vem man är... känns ibland lite pinsamt så - vem ska man hälsa på? Mamma och pappa är ju givna men sen... ! * Skägg, hårlängd, vikt, kläder (...hatt, käpp samt lösmustach!) Du glömde de man träffat i fyllan...
musik (oregistrerad) Postat 3 oktober 2005 Postat 3 oktober 2005 Hej! ...eehhhh.....nu när jag slutat hälsa på folk först, så hälsar istället de alltid först.... Slutsats? 🙂 :musik
monkeystrike Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 slutsats: it's all in your head, musik.. it's all in your head.
Neosus Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 Jag har precis börjat heja på folk nu men ingen jävel hejar tillbax.... 🙁😉😱🙁😱😆
musik (oregistrerad) Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 Grahn: Märkligt, det har jag aldrig varit med om. Monkeystrike: Vilket av dem? 😄 :musik
Hans Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 (redigerat) Hej! Nej, jag glömmer ingen - är som en korsning utav elefant samt häst! Om man snabbt konfronteras med en känd person hinner jag ofta börja hälsa innan jag kommer på att jag ju inte alls känner personen ifråga! Har häslat på b.l.a. Symfoni-vad han nu heter! Han hälsade glatt tillbaka 😄! Redigerat 4 oktober 2005 av Hans
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.