Jump to content
Annons

Har ni provat att sluta heja först på folk?


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

Hej!

Jag hade ett tag en "konstig" nick som var min hälsning! Men tydligen fattade bara 2 av 3 nicken och då var det vissa som tyckte att jag inte hälsade!

Intressant var att bara personer jag knappt kände tillhörde dessa som inte förstod min eminenta nick! Man låter som byfåne när man säger Hej men

vafn allt för o va trevlige Hans, eller? En ytterligare komplicerande omständighet är att jag kommer ihåg allt och alla, (kan berätta vad jag gjorde när

jag var 5 år, ifall ngn är intresserad 😛?) och byter ibland "stil*" så har inte den blekaste om huruvida folk, man kanske borde hälsa på, känner igen

mig och att förklara vem man är... känns ibland lite pinsamt så - vem ska man hälsa på? Mamma och pappa är ju givna men sen... :rolleyes:!

* Skägg, hårlängd, vikt, kläder (...hatt, käpp samt lösmustach!)

Du glömde de man träffat i fyllan...

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
musik (oregistrerad)

Hej!

...eehhhh.....nu när jag slutat hälsa på folk först, så hälsar istället de alltid först....

Slutsats?

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Nej, jag glömmer ingen - är som en korsning utav elefant samt häst!

Om man snabbt konfronteras med en känd person hinner jag ofta börja hälsa innan jag kommer på att jag ju inte alls känner personen ifråga!

Har häslat på b.l.a. Symfoni-vad han nu heter! Han hälsade glatt tillbaka 😄!

Redigerat av Hans
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...