ViktorDenStore Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 Var bara tvungen att bidra med ett förslag... 😄 //FredAsp Hahaha! Störtskön 😄 /Daniel Fettballskön 😎
iHz Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 Var bara tvungen att bidra med ett förslag... 😄 //FredAsp Hahaha! Störtskön 🙂 /Daniel Fettballskön 😎 Tjockkuksjättemegafittskön till och med!!!! 🙂 🙂 Nä, nu ska vi inte vara såna. 😄
ViktorDenStore Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 Var bara tvungen att bidra med ett förslag... 🙂 //FredAsp Hahaha! Störtskön 😄 /Daniel Fettballskön 😎 Tjockkuksjättemegafittskön till och med!!!! 🙂 😄 Nä, nu ska vi inte vara såna. 😛 Nä 🙂
Procedomani Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 Självklart vinner ierker's första förslag (med mikrofonen). Citatet borde också självklart vara Paz (hette han så....) midi-kablar. Orkar inte söka efter det nu för ikväll dricker jag viiiii-in. Vart f-n la jag min nylonsträngade?.... 🙂
ierker Postat 14 oktober 2005 Postat 14 oktober 2005 (redigerat) ska försöka göra några fler förslag, bara jobbet lugnar sig 🙂 vore skoj å se fler "seriösa" förslag från andra också 😄 Redigerat 14 oktober 2005 av ierker
ViktorDenStore Postat 14 oktober 2005 Postat 14 oktober 2005 🙂 Vore det inte kul med lite flera seriösa förslag? 😉 Gör några då 🙂 Håller med dig för övrigt 😛
FredrikMikaelsson Postat 14 oktober 2005 Postat 14 oktober 2005 ska försöka göra några fler förslag, bara jobbet lugnar sig 🙂vore skoj å se fler "seriösa" förslag från andra också 😄 Ja det är tråkigt att man är den ende som verkar ta det här seriöst 😉
Sonefors Postat 21 oktober 2005 Trådstartare Postat 21 oktober 2005 Vad händer? 😳 Vi måste ju ta tag i det här nu... 😆 mvh Fredrik
Linus Postat 26 november 2005 Postat 26 november 2005 Ska vi säga så att vi är klara med förslagen nu?
cm0s Postat 26 november 2005 Postat 26 november 2005 (redigerat) Ska vi säga så att vi är klara med förslagen nu? Haha, helt klart bäst Forat i ett nötskal 😏 Redigerat 26 november 2005 av cm0s
ViktorDenStore Postat 26 november 2005 Postat 26 november 2005 Inte den bästa hitills, men färgen är det inget fel på 😎
ViktorDenStore Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 ska försöka göra några fler förslag, bara jobbet lugnar sig 🙂vore skoj å se fler "seriösa" förslag från andra också 😄 Ja det är tråkigt att man är den ende som verkar ta det här seriöst 🙁 Jag gjorde en liten remix på din tröja 😉🙁
ViktorDenStore Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 haha. Desperat viktor? 😠 😄 Närå, bara väldigt sugen på en ny T-shirt... jag orkar inte gå ner i tvättstugan o mina T-shirtar börjar bli smutsiga så jag måste ju köpa nya snart 😉 Fast det är klart, jag kan ju vända ut o in på tröjorna... 😮 😳
Pazo Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 haha. Desperat viktor? 😠 😄 Närå, bara väldigt sugen på en ny T-shirt... jag orkar inte gå ner i tvättstugan o mina T-shirtar börjar bli smutsiga så jag måste ju köpa nya snart 😉 Fast det är klart, jag kan ju vända ut o in på tröjorna... 😮 😳 haha! Jag börjar också vilja ha nya kläder! Ge oss t-shirts! 😄
Linus Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Fler förslag! ... som sagt... Blir du aldrig nöjd?
ViktorDenStore Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Fler förslag! ... som sagt... Blir du aldrig nöjd? 😆 Nix 🙂 Inte när det är ett så lätt uppdrag som detta 😛
Nexustwins Postat 19 juni 2006 Postat 19 juni 2006 Vad säger ni? Ska vi trycka upp denna inför IRL:en? 😆 😆 -------------------------------------------------- Kommer nog med ett vettigt förslag på en tröjja snart, få se vad jag kan göra 🙁.
hackeman Postat 19 juni 2006 Postat 19 juni 2006 Tycker fortfarande du ska ha "http://" före "forum.studio.se" och högerställa just den raden. 😆
Linus Postat 19 juni 2006 Postat 19 juni 2006 Tycker fortfarande du ska ha "http://" före "forum.studio.se" och högerställa just den raden. 😉 Mjae, jag tyckte inte att det blev så snyggt... 😕
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.