Jump to content
Annons

Studio T-shirts eller vanliga tröjor...


Sonefors

Recommended Posts

Annons
  • Svar 198
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

"Fråga mig vilket ljudkort du ska köpa."

Annars kanske ®olf kan bidra med en schysst historia? Han brukar vara bra på sånt. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

"Fråga mig vilket ljudkort du ska köpa."

😄😉

Eller varför inte den här texten istället:

Läs manualen. M-Audio Audiophile-kortet är billigt och bra. Trummorna låter programmerade. Snygg studiobild, vad är det där till höger? Logic finns bara för Mac sedan några år tillbaka. Ta hem, lägg på och ladda upp. Du måste välja syntpluggen på midikanalens utgång också. E-mu har släppt nya drivrutiner, testat dem? Välkommen till forumet! NI Kontakt är ett exempel. Nej, det blir inget Hultsfred i år. Stämningen på forumet har blivit bättre på sistone! Kolla vem som är återförsäljare då. Jag hinner inte så jag kastar in handduken. Det är svårt att skriva en arg låt om man inte är arg. Japp, Vendolin är skitfult nu. Sidechain. Har ni fått nya numret? Hej då, nu lämnar jag forumet!
Link to comment
Dela på andra sajter

"Fråga mig vilket ljudkort du ska köpa."

😄😉

Eller varför inte den här texten istället:

Läs manualen. M-Audio Audiophile-kortet är billigt och bra. Trummorna låter programmerade. Snygg studiobild, vad är det där till höger? Logic finns bara för Mac sedan några år tillbaka. Ta hem, lägg på och ladda upp. Du måste välja syntpluggen på midikanalens utgång också. E-mu har släppt nya drivrutiner, testat dem? Välkommen till forumet! NI Kontakt är ett exempel. Nej, det blir inget Hultsfred i år. Stämningen på forumet har blivit bättre på sistone! Kolla vem som är återförsäljare då. Jag hinner inte så jag kastar in handduken. Det är svårt att skriva en arg låt om man inte är arg. Japp, Vendolin är skitfult nu. Sidechain. Har ni fått nya numret? Hej då, nu lämnar jag forumet!

Det där kommer nog att hamna i Linus citatregister...
Link to comment
Dela på andra sajter

"Fråga mig vilket ljudkort du ska köpa."

😆😆

Eller varför inte den här texten istället:

Läs manualen. M-Audio Audiophile-kortet är billigt och bra. Trummorna låter programmerade. Snygg studiobild, vad är det där till höger? Logic finns bara för Mac sedan några år tillbaka. Ta hem, lägg på och ladda upp. Du måste välja syntpluggen på midikanalens utgång också. E-mu har släppt nya drivrutiner, testat dem? Välkommen till forumet! NI Kontakt är ett exempel. Nej, det blir inget Hultsfred i år. Stämningen på forumet har blivit bättre på sistone! Kolla vem som är återförsäljare då. Jag hinner inte så jag kastar in handduken. Det är svårt att skriva en arg låt om man inte är arg. Japp, Vendolin är skitfult nu. Sidechain. Har ni fått nya numret? Hej då, nu lämnar jag forumet!
Det där kommer nog att hamna i Linus citatregister...

😆

Ingen idé att citat-battla dig...

Link to comment
Dela på andra sajter

skoj med tröjjor 😆

slängde ihop ett litet förslag på upplägg jag å...

studio1.jpg

denna är favoriten!! Den har allt, underbara färger, skön mick och liten logga. Superb.

Håller med, denna är totalt klockren!

Absolut. Glömde nämna det.

Sketsnyggt ierker! Snyggaste tröjan! (Och fulaste avataren!)

Link to comment
Dela på andra sajter

Men varför inte bara nöja sig med en helvit t-shirt med en blå eller svart Studio-logga? Varför krångla till det? 😮

Hare bra!

//iHz

Link to comment
Dela på andra sajter

Men varför inte bara nöja sig med en helvit t-shirt med en blå eller svart Studio-logga? Varför krångla till det? 😮

Hare bra!

//iHz

För att det inte är lika snyggt. 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

"Fråga mig vilket ljudkort du ska köpa."

😕😛

Eller varför inte den här texten istället:

Läs manualen. M-Audio Audiophile-kortet är billigt och bra. Trummorna låter programmerade. Snygg studiobild, vad är det där till höger? Logic finns bara för Mac sedan några år tillbaka. Ta hem, lägg på och ladda upp. Du måste välja syntpluggen på midikanalens utgång också. E-mu har släppt nya drivrutiner, testat dem? Välkommen till forumet! NI Kontakt är ett exempel. Nej, det blir inget Hultsfred i år. Stämningen på forumet har blivit bättre på sistone! Kolla vem som är återförsäljare då. Jag hinner inte så jag kastar in handduken. Det är svårt att skriva en arg låt om man inte är arg. Japp, Vendolin är skitfult nu. Sidechain. Har ni fått nya numret? Hej då, nu lämnar jag forumet!

Ierkers förslag är så fan bäääst!

Med denhär texten i det "finstilta" och kanske nån annan "stor text" så skulle den vara så jälla grymmm!!! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Men varför inte bara nöja sig med en helvit t-shirt med en blå eller svart Studio-logga? Varför krångla till det? 😛

Hare bra!

//iHz

För att det inte är lika snyggt. 😎

Precis 😎 Varför nöja sig med det nästbästa när man kan få det bästa... 😕

Du är alltid så vettig å bra du 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Men varför inte bara nöja sig med en helvit t-shirt med en blå eller svart Studio-logga? Varför krångla till det? 😛

Hare bra!

//iHz

För att det inte är lika snyggt. 😎

Precis 😉 Varför nöja sig med det nästbästa när man kan få det bästa... 😕

Du är alltid så vettig å bra du 🙂

😎 Nästan lika vettig o fin som dig... 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Men varför inte bara nöja sig med en helvit t-shirt med en blå eller svart Studio-logga? Varför krångla till det? 😛

Hare bra!

//iHz

För att det inte är lika snyggt. 😎

Precis 😎 Varför nöja sig med det nästbästa när man kan få det bästa... 😕

Du är alltid så vettig å bra du 🙂

😎 Nästan lika vettig o fin som dig... 😎

😉 !!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Men varför inte bara nöja sig med en helvit t-shirt med en blå eller svart Studio-logga? Varför krångla till det? 😄

Hare bra!

//iHz

För att det inte är lika snyggt. 😎

Precis 😉 Varför nöja sig med det nästbästa när man kan få det bästa... 🙂

Du är alltid så vettig å bra du 🥰

🥰 Nästan lika vettig o fin som dig... 🥰

🥰 !!!!

Asså allvarligt Pazo, har du och Viktor ihop det eller? 🙂

Börjar bli lite misstänksamt det här... julli-gruble.gif😛

Redigerat av iHz
Link to comment
Dela på andra sajter

Men varför inte bara nöja sig med en helvit t-shirt med en blå eller svart Studio-logga? Varför krångla till det? 😄

Hare bra!

//iHz

För att det inte är lika snyggt. 🙁

Precis 🙁 Varför nöja sig med det nästbästa när man kan få det bästa... 😳

Du är alltid så vettig å bra du 🙁

🙁 Nästan lika vettig o fin som dig... 🙁

🙁 !!!!

Asså allvarligt Pazo, har du och Viktor ihop det eller? 🙁

Börjar bli lite misstänksamt det här... julli-gruble.gif😛

🙁🙁🙁

HAHA!

Link to comment
Dela på andra sajter

iHz: Visste du inte det? 😱

Vänta här nu. Nu blir jag förvirrad. Inga skämttecken efter meningen...

ÄR DET PÅ ALLVAR?!?! julli-wooha.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

iHz: Visste du inte det?  😮

Vänta här nu. Nu blir jag förvirrad. Inga skämttecken efter meningen...

ÄR DET PÅ ALLVAR?!?! julli-wooha.gif

Såklart att det är... 🙂

😱

😮

Link to comment
Dela på andra sajter

iHz: Visste du inte det?  🥰

Vänta här nu. Nu blir jag förvirrad. Inga skämttecken efter meningen...

ÄR DET PÅ ALLVAR?!?! julli-wooha.gif

Såklart att det är... :rolleyes:

Såklart.

https://www.studio.se/index.php?showtopic...ndpost&p=204437

😱

Öuoh, Moåij, Ghod! (brittisk engelska)

JAG ÄR CHOCKAD!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...