Pluffo Postat 6 oktober 2005 Dela Postat 6 oktober 2005 japp, den är snyggast men jag tycker citatet ska bort och texten "so what do you think?" bytas ut mot något roligare. "Fuch the polis. Men ha det så bra" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 6 oktober 2005 Dela Postat 6 oktober 2005 "Fråga mig vilket ljudkort du ska köpa." Annars kanske ®olf kan bidra med en schysst historia? Han brukar vara bra på sånt. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 oktober 2005 Dela Postat 6 oktober 2005 "Fråga mig vilket ljudkort du ska köpa." 😄😉 Eller varför inte den här texten istället: Läs manualen. M-Audio Audiophile-kortet är billigt och bra. Trummorna låter programmerade. Snygg studiobild, vad är det där till höger? Logic finns bara för Mac sedan några år tillbaka. Ta hem, lägg på och ladda upp. Du måste välja syntpluggen på midikanalens utgång också. E-mu har släppt nya drivrutiner, testat dem? Välkommen till forumet! NI Kontakt är ett exempel. Nej, det blir inget Hultsfred i år. Stämningen på forumet har blivit bättre på sistone! Kolla vem som är återförsäljare då. Jag hinner inte så jag kastar in handduken. Det är svårt att skriva en arg låt om man inte är arg. Japp, Vendolin är skitfult nu. Sidechain. Har ni fått nya numret? Hej då, nu lämnar jag forumet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 6 oktober 2005 Dela Postat 6 oktober 2005 "Fråga mig vilket ljudkort du ska köpa." 😄😉 Eller varför inte den här texten istället: Läs manualen. M-Audio Audiophile-kortet är billigt och bra. Trummorna låter programmerade. Snygg studiobild, vad är det där till höger? Logic finns bara för Mac sedan några år tillbaka. Ta hem, lägg på och ladda upp. Du måste välja syntpluggen på midikanalens utgång också. E-mu har släppt nya drivrutiner, testat dem? Välkommen till forumet! NI Kontakt är ett exempel. Nej, det blir inget Hultsfred i år. Stämningen på forumet har blivit bättre på sistone! Kolla vem som är återförsäljare då. Jag hinner inte så jag kastar in handduken. Det är svårt att skriva en arg låt om man inte är arg. Japp, Vendolin är skitfult nu. Sidechain. Har ni fått nya numret? Hej då, nu lämnar jag forumet! Det där kommer nog att hamna i Linus citatregister... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 oktober 2005 Dela Postat 6 oktober 2005 "Fråga mig vilket ljudkort du ska köpa." 😆😆 Eller varför inte den här texten istället: Läs manualen. M-Audio Audiophile-kortet är billigt och bra. Trummorna låter programmerade. Snygg studiobild, vad är det där till höger? Logic finns bara för Mac sedan några år tillbaka. Ta hem, lägg på och ladda upp. Du måste välja syntpluggen på midikanalens utgång också. E-mu har släppt nya drivrutiner, testat dem? Välkommen till forumet! NI Kontakt är ett exempel. Nej, det blir inget Hultsfred i år. Stämningen på forumet har blivit bättre på sistone! Kolla vem som är återförsäljare då. Jag hinner inte så jag kastar in handduken. Det är svårt att skriva en arg låt om man inte är arg. Japp, Vendolin är skitfult nu. Sidechain. Har ni fått nya numret? Hej då, nu lämnar jag forumet! Det där kommer nog att hamna i Linus citatregister... 😆 Ingen idé att citat-battla dig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 6 oktober 2005 Dela Postat 6 oktober 2005 HAHA! Jag kom precis på motivet. En kedja som hänger till vänster och till höger är texten SideChain à la ierker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 oktober 2005 Dela Postat 6 oktober 2005 skoj med tröjjor 😆slängde ihop ett litet förslag på upplägg jag å... denna är favoriten!! Den har allt, underbara färger, skön mick och liten logga. Superb. Håller med, denna är totalt klockren! Absolut. Glömde nämna det. Sketsnyggt ierker! Snyggaste tröjan! (Och fulaste avataren!) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 6 oktober 2005 Dela Postat 6 oktober 2005 japp, den är snyggast men jag tycker citatet ska bort och texten "so what do you think?" bytas ut mot något roligare. Instämmer... Samma här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 6 oktober 2005 Dela Postat 6 oktober 2005 Ingen idé att citat-battla dig... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karl Postat 6 oktober 2005 Dela Postat 6 oktober 2005 japp, den är snyggast men jag tycker citatet ska bort och texten "so what do you think?" bytas ut mot något roligare. Instämmer... Samma här. me too Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 9 oktober 2005 Dela Postat 9 oktober 2005 Men varför inte bara nöja sig med en helvit t-shirt med en blå eller svart Studio-logga? Varför krångla till det? 😮 Hare bra! //iHz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 9 oktober 2005 Dela Postat 9 oktober 2005 Men varför inte bara nöja sig med en helvit t-shirt med en blå eller svart Studio-logga? Varför krångla till det? 😮 Hare bra! //iHz För att det inte är lika snyggt. 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 oktober 2005 Dela Postat 9 oktober 2005 "Fråga mig vilket ljudkort du ska köpa." 😕😛 Eller varför inte den här texten istället: Läs manualen. M-Audio Audiophile-kortet är billigt och bra. Trummorna låter programmerade. Snygg studiobild, vad är det där till höger? Logic finns bara för Mac sedan några år tillbaka. Ta hem, lägg på och ladda upp. Du måste välja syntpluggen på midikanalens utgång också. E-mu har släppt nya drivrutiner, testat dem? Välkommen till forumet! NI Kontakt är ett exempel. Nej, det blir inget Hultsfred i år. Stämningen på forumet har blivit bättre på sistone! Kolla vem som är återförsäljare då. Jag hinner inte så jag kastar in handduken. Det är svårt att skriva en arg låt om man inte är arg. Japp, Vendolin är skitfult nu. Sidechain. Har ni fått nya numret? Hej då, nu lämnar jag forumet! Ierkers förslag är så fan bäääst! Med denhär texten i det "finstilta" och kanske nån annan "stor text" så skulle den vara så jälla grymmm!!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 9 oktober 2005 Dela Postat 9 oktober 2005 Men varför inte bara nöja sig med en helvit t-shirt med en blå eller svart Studio-logga? Varför krångla till det? 😛 Hare bra! //iHz För att det inte är lika snyggt. 😎 Precis 🙂 Varför nöja sig med det nästbästa när man kan få det bästa... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 oktober 2005 Dela Postat 9 oktober 2005 Men varför inte bara nöja sig med en helvit t-shirt med en blå eller svart Studio-logga? Varför krångla till det? 😛 Hare bra! //iHz För att det inte är lika snyggt. 😎 Precis 😎 Varför nöja sig med det nästbästa när man kan få det bästa... 😕 Du är alltid så vettig å bra du 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 9 oktober 2005 Dela Postat 9 oktober 2005 Men varför inte bara nöja sig med en helvit t-shirt med en blå eller svart Studio-logga? Varför krångla till det? 😛 Hare bra! //iHz För att det inte är lika snyggt. 😎 Precis 😉 Varför nöja sig med det nästbästa när man kan få det bästa... 😕 Du är alltid så vettig å bra du 🙂 😎 Nästan lika vettig o fin som dig... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 oktober 2005 Dela Postat 9 oktober 2005 Men varför inte bara nöja sig med en helvit t-shirt med en blå eller svart Studio-logga? Varför krångla till det? 😛 Hare bra! //iHz För att det inte är lika snyggt. 😎 Precis 😎 Varför nöja sig med det nästbästa när man kan få det bästa... 😕 Du är alltid så vettig å bra du 🙂 😎 Nästan lika vettig o fin som dig... 😎 😉 !!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 (redigerat) Men varför inte bara nöja sig med en helvit t-shirt med en blå eller svart Studio-logga? Varför krångla till det? 😄 Hare bra! //iHz För att det inte är lika snyggt. 😎 Precis 😉 Varför nöja sig med det nästbästa när man kan få det bästa... 🙂 Du är alltid så vettig å bra du 🥰 🥰 Nästan lika vettig o fin som dig... 🥰 🥰 !!!! Asså allvarligt Pazo, har du och Viktor ihop det eller? 🙂 Börjar bli lite misstänksamt det här... 😛 Redigerat 10 oktober 2005 av iHz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 Var bara tvungen att bidra med ett förslag... 🙂 //FredAsp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 Så Per ska bli modell?! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 Var bara tvungen att bidra med ett förslag... 🙁 //FredAsp 😳😛😄 iHz: Visste du inte det? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 Men varför inte bara nöja sig med en helvit t-shirt med en blå eller svart Studio-logga? Varför krångla till det? 😄 Hare bra! //iHz För att det inte är lika snyggt. 🙁 Precis 🙁 Varför nöja sig med det nästbästa när man kan få det bästa... 😳 Du är alltid så vettig å bra du 🙁 🙁 Nästan lika vettig o fin som dig... 🙁 🙁 !!!! Asså allvarligt Pazo, har du och Viktor ihop det eller? 🙁 Börjar bli lite misstänksamt det här... 😛 🙁🙁🙁 HAHA! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 iHz: Visste du inte det? 😱 Vänta här nu. Nu blir jag förvirrad. Inga skämttecken efter meningen... ÄR DET PÅ ALLVAR?!?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 iHz: Visste du inte det? 😮 Vänta här nu. Nu blir jag förvirrad. Inga skämttecken efter meningen... ÄR DET PÅ ALLVAR?!?! Såklart att det är... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 Hahahhaha. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 iHz: Visste du inte det? 😮 Vänta här nu. Nu blir jag förvirrad. Inga skämttecken efter meningen... ÄR DET PÅ ALLVAR?!?! Såklart att det är... 🙂 😱 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 iHz: Visste du inte det? 😄 Vänta här nu. Nu blir jag förvirrad. Inga skämttecken efter meningen... ÄR DET PÅ ALLVAR?!?! Såklart att det är... 😄 Såklart. https://www.studio.se/index.php?showtopic...ndpost&p=204437 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 11 oktober 2005 Dela Postat 11 oktober 2005 iHz: Visste du inte det? 🥰 Vänta här nu. Nu blir jag förvirrad. Inga skämttecken efter meningen... ÄR DET PÅ ALLVAR?!?! Såklart att det är... Såklart. https://www.studio.se/index.php?showtopic...ndpost&p=204437 😱 Öuoh, Moåij, Ghod! (brittisk engelska) JAG ÄR CHOCKAD! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 11 oktober 2005 Dela Postat 11 oktober 2005 Öuoh, Moåij, Ghod! (brittisk engelska) 🙂😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 13 oktober 2005 Dela Postat 13 oktober 2005 Var bara tvungen att bidra med ett förslag... 🙂 //FredAsp Hahaha! Störtskön 😎 /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.