Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Gjorde denna för vårat företag.

Det är fortfarande några buggar på den, som t ex inladdning av undersidor ger inte korrekt feedback, så om man har långsam uppkoppling så tar det en stund innan man kan klicka på underkategorierna.

Plus att man kan endast vända sidor på "boken" manuellt på den första boken, dvs om man klickar på "nyheter" eller "kontakt", går man vidare till marketing eller studios går det inte längre att bläddra. Skall fixas vid ett senare tillfälle 🙂

Men iallafall, här är hemsidan:

http://www.born.se

Annons
Postat (redigerat)

Fy faan!! Jag tycker den ser ascool ut!! Modern, hightech och dessutom lättnavigerad. Helt klart 5 av 5 fem 🙂

Redigerat av The Edge
Postat

Tackar! 😠

Fixat till pageflip grejjen nu så man kan vända sida manuellt hela tiden 😱

Postat

Shit, Drik. Du gör dj-vligt snygga prylar. 😠

Det är lite väl mycket "bells & whistles" för att klara sig helskinnat genom en usability granskning, men beroende på vad du har för målgrupp kanske det inte spelar så stor roll här...

Vad tar du betalt när du kör sidan om på egen hand?

Postat

Tackar!

Skulle jag fixa en hemsida själv åt någon så kanske de skulle gå på 3-400 i timman kanske? Beror lite på omfattning och tekniska krav på hemsidan man ska bygga, så kostnaden kan ändras rätt mycke 😠

Born sajten tog mig ca 2 veckor att fixa.

Postat
Gjorde denna för vårat företag.

Det är fortfarande några buggar på den, som t ex inladdning av undersidor ger inte korrekt feedback, så om man har långsam uppkoppling så tar det en stund innan man kan klicka på underkategorierna.

Plus att man kan endast vända sidor på "boken" manuellt på den första boken, dvs om man klickar på "nyheter" eller "kontakt", går man vidare till marketing eller studios går det inte längre att bläddra. Skall fixas vid ett senare tillfälle 😉

Men iallafall, här är hemsidan:

http://www.born.se

Ärligt talat så var den sidan bland dom snyggaste jag sett.

Jag har sett ett antal snygga sidor förut men den här flöt väldigt bra i förhållande till sin snygghet (Jag tror ni fattar vad jag menar)

Postat

😉 Jag kunde inte komma inte, för jag behövde marcomedia! 🥰 (Kunde inte installera det heller, för den delen)

Men jag såg iaf Entre-sidan, och den var snygg som fan! 😉

Postat

Tack som fan! 😉

Jag jobbar med följande program:

Macromedia Flash 8 - för att göra flash hemsidan.

Macromedia Dreamweaver 8, för att göra startsida, samt ramverk för flashsidan.

Adobe Photoshop CS - för designskisser och allt grafiskt material

Adobe AfterFX - för all motiongraphics till hemsidan (som vattenskvalpet, molnen, filmrullarna etc..)

Postat
🙂 Jag kunde inte komma inte, för jag behövde marcomedia! 🙁 (Kunde inte installera det heller, för den delen)

Men jag såg iaf Entre-sidan, och den var snygg som fan! 🥰

Samma här! 😉

Får bara en helt svart sida. Men djävlar vad svart! "It's like, how much more black could this be? and the answer is none. None more black." 😉

Men E:Mortals hemsida är ju precis hur snygg som helst! Grymt!

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

Har inte Flash 8 här i skolan, så jag får kika när jag kommer hem! =) Det ska bli spännande...

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

Riktigt grym. Den näst häftigaste siten jag sett efter Basement Jaxx's.

Postat

Nä usch! Detta var bland det fulaste jag sett!

Lär dig programmen och gör det riktigt... Jag har sett barnungar göra snyggare sidor!

Skämt åSIDO! Sidan var mycket snygg! Det enda man kan anmärka på (som ngn innan sagt) är användarvänligheten. Inte alla kan granska din sida på ett bra sätt! Men vad gör det? 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.