Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

argh...lätt äcklad av tidigare inlägg fast ändå glad tvingas jag prisa Danabackens initiativ och stämma in : Jag älskar er alla! :rolleyes:

Postat
argh...lätt äcklad av tidigare inlägg fast ändå glad tvingas jag prisa Danabackens initiativ och stämma in : Jag älskar er alla! :rolleyes:

Word! :rolleyes:

Postat
Jag älskar riktiga människor som man träffas i riktiga världen. Testa på det vettja!

Bra sagt, MusicGene!

Men både och går väl bra också?.... 🙂

pentools20.jpg😕

Postat
Jag älskar studio.forum, och alla dess medlemmar!

😆  😄  😄

😄

😄

Stinkey (oregistrerad)
Postat

Det är alltid skoj att vara älskad.

Postat

Phuiiiii 🙂

Äntligen nån som älskar mig!

Började bli riktigt orolig. Har under en tid bunkrat laxemedel för att taga mig själv av daga, tänkte skita mig till döds bara för att jävlas med grannarna och ambulanspersonalen.

Men nu plötsligt så känns det mycket bättre! Någon därute i cyberrymden älskar mig 🙂 , jag tror jag spolar ner laxermedlet i toan, utan att låta det passera kroppen först! 🙂

Tack Danabacken.

Tack studio.forum.

Tack alla ni på vattenverket som får så mycket skit men är glada ändå.

/Er egen loverboy ®offe

Postat
Phuiiiii 😉

Äntligen nån som älskar mig!

Började bli riktigt orolig. Har under en tid bunkrat laxemedel för att taga mig själv av daga, tänkte skita mig till döds bara för att jävlas med grannarna och ambulanspersonalen.

Men nu plötsligt så känns det mycket bättre! Någon därute i cyberrymden älskar mig 😛 , jag tror jag spolar ner laxermedlet i toan, utan att låta det passera kroppen först! 😉

Tack Danabacken.

Tack studio.forum.

Tack alla ni på vattenverket som får så mycket skit men är glada ändå.

/Er egen loverboy ®offe

🥰

Hihi! Much luv to you, Roffe! 🥰

Postat

Jag var fast i träsket förut... åkte på behandlingshem ett par månader... kom tillbaka och det var frid och fröjd. Men nu sitter jag här ändå... och jag älskar det 😮

Postat (redigerat)
kan man ana ett visst studioforumberoende 😮

Nej då! 😉🥰

SHHhjarta.jpg

Redigerat av Danabacken

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.