musik (oregistrerad) Postat 25 september 2005 Postat 25 september 2005 Hej! Det kan väl ändå inte stämma... Jag har 937 postningar totalt i detta forum står det (0.47% av alla postningar totalt i Forumet). I off topic har jag 838 postningar (vilket är 48% av alla postningar där). Har jag alltså "bara" 99 postningar i de vanliga trådarna? Men grejen är ju den, har jag lärt mig, att när man postar i off topic så räknas inte dessa med i ens totala antal postningar! Är det alltså så att "postningar totalt i detta forum" betyder "postningar totalt i detta forum ja, men minus off topic-postningar"??? Med andra ord har jag 937+838=1775 postningar då. Eller rättare sagt 1776 nu? 😠 :musik
Claes Holmerup Postat 25 september 2005 Postat 25 september 2005 Off-topic inläggen räknas inte in i totalen, så du har i så fall skrivit 937 "on-topic" inlägg... ...fast nu är det uppe på 949... 😮
Claes Holmerup Postat 25 september 2005 Postat 25 september 2005 Och Claes satsar på 4000 innan julhelgen 😮 Tja - vad 17 ska man göra. Om man har något att säga, så gör man ju det. Det går liksom inte att låta bli. Helt sanslöst att det har blivit så många inlägg... Man skulle kanske skaffa en hobby i stället...? 🙂
musik (oregistrerad) Postat 25 september 2005 Postat 25 september 2005 Hej! Inse fakta: detta ÄR vår hobby! En av dem. :musik
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.