MickeMikrofon Postat 24 september 2005 Postat 24 september 2005 Hej och hallå! 🙂 Jag heter Micke, som dom flesta kanske har kunnat listat ut redan 🙂 Jag håller på med Hiphop, rappar och proddar beats och lite sådant! Har även lite små funderingar att börja gå å lära mig gitarr, verkar så roligt! Men har ingen aning om vad det brukar kosta och måste man ha en egen gittar för det? 😄 hehe. Men iaf, jag hittade hit igenom att googla nån slags studio fråga, så hitta jag detta riktigt trevliga forum, med mycket kunniga personer! 😄 tjaa, vet inte vad mer jag ska kunna berätta om mig själv, ni lär säkert känna mig bättre i forumen i framtiden! Trevlig helg på er alla studiotomtar 🙂 / Micke
PetePizza (oregistrerad) Postat 24 september 2005 Postat 24 september 2005 Tjena & Välkommen Micke! 🙂 Att skaffa sig en egen gitarr är väl nästan ett måste om du ska börja lära dig spela. Då kan du ju sitta hemma och öva så fort du får en ledig stund över. 😄 Sök på forumet så kommer du hitta massa bra grejer om att spela gura som den här tråden till exempel: https://www.studio.se/index.php?showtopic=16159&hl=
Nito_ (oregistrerad) Postat 24 september 2005 Postat 24 september 2005 jag hittade hit igenom att googla nån slags studio fråga Hva!? Leser du ikke Studio? Bladet/magasinet Studio? shame on you! 😉 hehe Jeg prodder en del hip hop selv så det er fett at det kommer flere som gjør det jeg gjør her. Er ikke så mange hip hop hoder på forumet her, men vi tar det vi kan få Kan ikke spille gitar for en femmer, så der kan jeg ikke hjelpe deg gitt. -Nito
Emil Postat 24 september 2005 Postat 24 september 2005 Välkommen! Gitarrutrustning är ett område jag behärskar rätt bra så om du behöver köpråd sen så kan du ropa på mig. 😉
djonas Postat 24 september 2005 Postat 24 september 2005 Tjena Micke och välkommen hit! Klart du ska ha en gitarr....ett måste i var mans studio. 😉 Mvh / djonas
karl Postat 24 september 2005 Postat 24 september 2005 welcome Micke...detta kan kanske vara nå't 😕bra gitarrsida om man vill börja få koll
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.