monkeystrike Postat 24 september 2005 Postat 24 september 2005 hej alla! jens här, inte filip som äger denna profil men jag har tillåtelse 😳 att låna den fäör att skriva på dett a fina forum. ok here we go.. reason är världens bästa musikprogram det vet ju alla. men jag saknar förmågan att kunna spela in sång å instrument osv.. så jag har bestämt mig för att skaffa ett audio-program som stödjer rewire men som är billigt(!) och EJ resusrskrävande. jag har pc. alla tips uppskattas! tackar!å skål! godnatt!
Pluffo Postat 24 september 2005 Postat 24 september 2005 Det är ett bra tips Linus. Tracktion 2 kanske också skulle kunna vara något.
Mutto Postat 24 september 2005 Postat 24 september 2005 Cakewalk Project 5 har jag bara hört gott om typ.. och det är billigare än reason.
Pluffo Postat 24 september 2005 Postat 24 september 2005 (redigerat) Cakewalk Project 5 har jag bara hört gott om typ.. och det är billigare än reason. Men det blir väl lite kaka på kaka om man använder det tillsammans med Reason? ( Eller heter det "tårta på tårta"? 😉 ) Redigerat 24 september 2005 av Pluffo
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.