hammagrella Postat 23 september 2005 Postat 23 september 2005 Ska på maskerad i morrn på temat "kändisfest". Nån som har några bra förslag på utklädningsmotiv? Funderade en stund på att klä ut mig till Phil Manzanera eller Jeff Beck, men det är osäkert om någon skulle känna igen mig. Tips någon? Allt funkar, filmskådisar, sportstars, TV-nördar...
gol Postat 23 september 2005 Postat 23 september 2005 (redigerat) Gör som Mike Myers och klä dig som The cat in the hat! Edit: Har du ett paraply som matchar hatten, så är det ju bara att tuta och köra! 😳 Redigerat 23 september 2005 av gol
musik (oregistrerad) Postat 23 september 2005 Postat 23 september 2005 Hej! Köp ett par gigantiska meloner, fäst dem runt överkroppen på lämpligt sätt med sele eller remmar (om du inte har behå med J- eller K-kupa). Sedan kan du fritt välja vem du ska gå vidare med och föreställa. Minka kanske? Obs: lösperuk och läppstift samt stilettskor underlättar också. 😳 :musik
hammagrella Postat 24 september 2005 Trådstartare Postat 24 september 2005 Tack för jättebra tips! Men jag klär nog ut mig till Drutten eller Gena istället.
®offe Postat 24 september 2005 Postat 24 september 2005 Oh shit, hann inte leverera alla mina jättebra tips. Vad blev du och vad hände? Succé/fiasko? Tell us Hamma! /R
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.