Jump to content
Annons

Tycka synd om mig tråd


Jonte

Recommended Posts

Jaowell...

Saker och ting går ju aldrig som tänkt... Har precis kommit hem från krogen... 2 timmar tidigare än valigt... Sprang på mitt ex..

Vad gör man?

Trodde att jag var redo att parta lite nu med gamla polare, och det var jag nog i och för sig.. Men ett enkelt möte på krogen förstör allt.. Nu ska jag sova...

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Nu när du har vaknat kommer du på att livet trots allt är underbart! Gör en melankolisk sång och skaka det av dig, sedan drar du till med en låt med världens ös!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe, joo..

Hade jag varit nykter igår hade jag aldrig skapat den här tråden till att börja med 😄

Tycker det är lite jobbigt att träffa henne just nu, och det blir inte direkt bättre när jag är onykter. Men det var ett tag sen vi bröt nu, så jag mår hyffsat bra nu för det mesta iaf 🙂

Får köra på eran linje där..

1. Ställa mig och skrika lite i mikrofonen

2. Plocka upp en söt blondin på krogen

Eller så är jag helt enkelt mig själv, och går ut och firar brorsan som fyller 18 idag och ser vad man stöter på för kul folk 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Katla (oregistrerad)

Vissa påstår ju att ångesten är drivkraften i deras kreativitet. På något sätt kan jag förstå dem. När jag är ledsen har jag mycket lättare för att uttrycka mig på instrument än när jag är glad.

Det där med att träffa ex ÄR jobbigt. Pissjobbigt t.o.m, om så bara ute på stan.

Tack och lov brukar jag klara mig bra från sådana möten med kyliga "hej" och döda blickar. 😉😉 Ser i princip aldrig mina ex och ändå är staden inte så stor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gör en låt av det, Jonte. Man måste passa på när man har nått känslomässigt att skriva om.

Ja det är rätt! Det finns många odödliga texter som handlar om att träffa sina ex ute på stan....

"Vad gör du nu för tiden?

Varför hör du aldrig av dej?

Det var alldeles för länge sen vi sågs...

 

Det var de första ord hon sa,

När vi sprang på varann,

Ute på stan, tidigare idag

 

Bor du kvar i samma tvåa?

Vad jobbar du med?

Hon bubblade av frågor, jag svarade

Sen avbröt hon mej med sitt underbara leende

 

Du skall veta att jag saknar dej

Det finns känslor som aldrig tar slut

Du skall veta att jag inte glömt

Det finns bilder som aldrig suddas ut

Jag har vaknat mitt i natten av tystnaden,

Och önskat att du sov här bredvid mig igen

En del av mitt hjärta kommer alltid att slå för dej"

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...