WeeJay Postat 23 september 2005 Postat 23 september 2005 Jaha... hej på er alla... Vet inte vad jag direkt ska skriva... Har spelat piano i 8år och synth i 5år... 😉
android Postat 23 september 2005 Postat 23 september 2005 Hejhej! Om man får va nyfiken, så är det ju alltid lite kul att höra vilken sorts musik folk pysslar med (och kanske även vad man använder för några grejer, men det kan kanske va överkurs... 😉). Men välkommen hit iallafall!
WeeJay Postat 23 september 2005 Trådstartare Postat 23 september 2005 (redigerat) Hejhej! Om man får va nyfiken, så är det ju alltid lite kul att höra vilken sorts musik folk pysslar med (och kanske även vad man använder för några grejer, men det kan kanske va överkurs... 😱). Men välkommen hit iallafall! hehe needå.. Jag sitter med en Gammal Casio synth och en ännu äldre Yamaha synth och har även ett piano och en elorgel Jag gör all sorts musik... Synth... jazz m.m.m.m.m. Just ja... kanske skulle berätta att jag spelar i en grupp kallad Sywnthkrawft Redigerat 23 september 2005 av WeeJay
android Postat 23 september 2005 Postat 23 september 2005 Ser fram emot att höra lite musik i demoforumet! 😆
Danabacken Postat 23 september 2005 Postat 23 september 2005 (redigerat) h-h- -h-h-h-hehi--he-h-e-he-hej! 😆 Jag stammar inte, ja bara scratch:ade hej:et litegranna-nna-na-a-na! 😉 Redigerat 23 september 2005 av Danabacken
Stinkey (oregistrerad) Postat 23 september 2005 Postat 23 september 2005 Hej där! Måste säj att det va ett cool gruppnamn. Välkommen BTW.
Pazo Postat 25 september 2005 Postat 25 september 2005 h-h- -h-h-h-hehi--he-h-e-he-hej! 😠 Jag stammar inte, ja bara scratch:ade hej:et litegranna-nna-na-a-na! 🥰 🥰 VÄlkommen WeeJay!
WeeJay Postat 25 september 2005 Trådstartare Postat 25 september 2005 (redigerat) http://rapidshare.de/files/5530726/William..._Live_.mp3.html utifall ni ville höra lite... dock är det live och inte så bra (hade verkligen inte lust att "sjunga"/framföra men, men) 😕 Detta är alltså inte Sywnthkrawft utan WeeJay solo 😮 Redigerat 25 september 2005 av WeeJay
musik (oregistrerad) Postat 25 september 2005 Postat 25 september 2005 Hej på dej & Väl mött! Gruppnamnet ert var ett av de svåraste jag sett. 😕 :musik
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.