Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag håller på att flytta en session mellan två studios.

Jag skulle vilja göra en session copy men bara på de spår som är aktiva i edit window, inte allt som finns i audiopolen.

Har för mej att det går...

Jag vill inte kryssa i "all audio" utan typ "all active audio" eller nått..

Annons
Postat

smartaste är väl kanske att flytta över hela sessionen till en ny disk, välja "select unused" därefter delete unused. Lite mekkigt kanske, finns kanske ett bättre sätt?

/E

Postat
  Tormentor sa:
Jag håller på att flytta en session mellan två studios.

Jag skulle vilja göra en session copy men bara på de spår som är aktiva i edit window, inte allt som finns i audiopolen.

Har för mej att det går...

Jag vill inte kryssa i "all audio" utan typ "all active audio" eller nått..

AH!! Samma för mig... vill kunna flytta hem ett projekt till min hemstudio och M-box från studiodatron och digi002... och det räcker ju lätt med ett UBS-minne om man bara tar med de aktiva filerna... men har letat fibrilt efter en sån funktion... finns den inte alltså??? Trodde jag skulle vara stadard på ett såhär bra program... eller var det bara en kvalificerad gissning att det inte fanns?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.