Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ja, någon måste ju äga skiten. Och du kan vara säker på att denna någon kommer försöka få ut så mycket som möjligt av allt det här, inklusive avund på obskyra forum.

Postat (redigerat)

Hmm.. den näst sista bilden förstod jag då inte alls.. Det är tele/data kablar ju.. Har inget i en studio att göra inte.. Dock var dom jädrigt snyggt sydda.. (så bra brukar inte en jag sy dom) 🙂

Vista6_04.jpg

Redigerat av hegobald
Postat

Nåväl.. Jag skådade ett Studer Vista 8 bord... Det är inget man brukar använd i musiksamanhang utan snarare i TV/ Boadcast samanhang.. Är det en TV studio din forumpolare jobbar i eller?

Postat (redigerat)
Nåväl.. Jag skådade ett Studer Vista 8 bord... Det är inget man brukar använd i musiksamanhang utan snarare i TV/ Boadcast samanhang.. Är det en TV studio din forumpolare jobbar i eller?

jag vet inte faktisk, he he, känner inte han så där bra, chatta med han bara en gång, 😄 men ni borde känner igen studio, om det e känd studio 🙂

(kanske han hämta bilder från internet och påstår att det e han studio, he he 🙁 )

Redigerat av One night in The Trance
Postat (redigerat)

Be honom ta en bild på sig själv i studion och skicka till dig. Sätter en buffel på att han ljuger.

Edit: och för att veta hur han ser ut måste ni såklart köra lite webcam charader först.. :rolleyes:

Redigerat av hackeman
Postat
Hmm.. den näst sista bilden förstod jag då inte alls.. Det är tele/data kablar ju.. Har inget i en studio att göra inte.. Dock var dom jädrigt snyggt sydda.. (så bra brukar inte en jag sy dom) :rolleyes:

Vista6_04.jpg

Jo, vist kan man upenbarligen ha datapatchskåp i en studio 🙂

Helt sjuk studio! hoppas dom har bra kylning i väggen 😉

Postat

Men alltså... kolla hemsidan och fundera på om den har en proffsighet i nivå med studion. 😆

Det där Studer Vista-bordet kostar för mycket för att ha en sån oseriös hemsida. 😄 Han har säkert bara snott bilderna och lagt på sin sunkiga sajt. 😄 Å andra sidan, Studer Vista-mjukvaran verkar oxå vara lite efter.. ser minsann ut som ett 16-bitars program. 😆

Men som hegobald påpekade, det här lär vara en TV-studio...

Postat

Bilderna är ju från två olika studios? Rackväggen står inte i samma rum som resten i alla fall...

Postat

Nätverkskablarna borde väl tillhöra matrisen om det är en tv- eller radiostudio det handlar om. Då är det förmodligen inte heller så att det är en studio utan ett flertal studios där signalerna skickas via matrisen. Så fungerar åtminstone Mandozzi systemen jag jobbat med på SR.

/Majken

Postat
Bilderna är ju från två olika studios? Rackväggen står inte i samma rum som resten i alla fall...

Det har du ju helt rätt i 😄

/Majken

Postat (redigerat)

Rackväggen är jag ganska så säker på att jag sett nånstans förut. Kommer bara inte ihåg vart... Troligen på nåt brittiskt eller amerikanskt musikforum.

Edit: Det behöver väl inte va fejk bara för att det är sjukt mycket konstiga prylar. Finns oerhört mycket folk på olika forum som har samlat på sig hur mycket grejer som helst...

Redigerat av android
Postat
Rackväggen är jag ganska så säker på att jag sett nånstans förut. Kommer bara inte ihåg vart... Troligen på nåt brittiskt eller amerikanskt musikforum.

Hittade fler bilder från samma studio.

Postat

Bilderna på rackväggen föreställer en studio i Mexiko (minns inte vad den hette), bilderna på Studerbordet tillhör inte samma studio (antar jag iaf). Snubben som driver studion har bland annat spelat in Shakira, finns lite fler foton på Gearslutz.

Kanske har du chattad med en mytoman? 😉

Postat

Mmm, och på skärmen till Vista-bordet står det "Title: INFO_KULTUR" och på TV:n vid bordet verkar de ha en bild från programmets vinjett. 😉

Postat (redigerat)

Hittade fler bilder från samma studio.

Ja, sedär. Det var nån snubbe på harmony-central tror jag som hade slängt upp lite bilder. Kommer även ihåg den här. Han sa att han var stod bredvid Shakira... 😉 Och jo, han var från mexiko...

Redigerat av android
Postat (redigerat)

Edit: Det behöver väl inte va fejk bara för att det är sjukt mycket konstiga prylar. Finns oerhört mycket folk på olika forum som har samlat på sig hur mycket grejer som helst...

Hmm..

http://homepage.mac.com/armandoavila/PhotoAlbum2.html

EDIT: Hoppsan såg att Android hittat samma sida 😉

Redigerat av hegobald
Postat
Jo, fast det var egentligen Gote.

Tack Android! Viktigt att hålla på upphovsrätten. 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.