Danabacken Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Man känner ju inte igen er! Skärpning ni avatar-bytare! 🙂 (D Vibe tex, varför tar du inte tillbaka till din "stampa takten-, knäppa finger-"avatar? Jag var ju så kär i den!)... 😳
Pazo Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 (redigerat) omen oh! Give it up! 😳 Redigerat 22 september 2005 av Pazo
osiris Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Jag har slutat byta iaf 😳 Möjligtvis att det blir nån extra luva till jul eller så... 🙂
D Vibe Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Man känner ju inte igen er! Skärpning ni avatar-bytare! 🙁 (D Vibe tex, varför tar du inte tillbaka till din "stampa takten-, knäppa finger-"avatar? Jag var ju så kär i den!)... 😄 Gillar du inte min flirtande groda? 🙂
Pluffo Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Man känner ju inte igen er! Skärpning ni avatar-bytare! 🙁 (D Vibe tex, varför tar du inte tillbaka till din "stampa takten-, knäppa finger-"avatar? Jag var ju så kär i den!)... 😄 Gillar du inte min flirtande groda? 🙂 Groda?? Jag trodde det var en ödla.
ViktorDenStore Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Man känner ju inte igen er! Skärpning ni avatar-bytare! 🙁 (D Vibe tex, varför tar du inte tillbaka till din "stampa takten-, knäppa finger-"avatar? Jag var ju så kär i den!)... 🙂 Gillar du inte min flirtande groda? 🙂 Groda?? Jag trodde det var en ödla. Va? Jag trodde det va George Bush 😎😄😄
D Vibe Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 (redigerat) Edit Redigerat 27 februari 2007 av D Vibe
D Vibe Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Man känner ju inte igen er! Skärpning ni avatar-bytare! 🙁 (D Vibe tex, varför tar du inte tillbaka till din "stampa takten-, knäppa finger-"avatar? Jag var ju så kär i den!)... 🙂 Gillar du inte min flirtande groda? 🙂 Groda?? Jag trodde det var en ödla. Va? Jag trodde det va George Bush 😎😄😄 Ovanligt söt George Bush isåfall 🙂
hackeman Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Det värsta är dom som byter både avatar och alias på en gång... "vem är denna nykomling med tusentals inlägg", tänker man då. Eller nästan iaf.
Ken Kängström Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Funderar på att byta en sista gång till en bild på mig.
hackeman Postat 23 september 2005 Postat 23 september 2005 Funderar på att byta en sista gång till en bild på mig. 😉 Byt till den du hade först så man känner igen dig. 🙂 (inte för att jag kommer ihåg vad du hade, inte förrän jag ser den.. )
Ken Kängström Postat 23 september 2005 Postat 23 september 2005 Funderar på att byta en sista gång till en bild på mig. 🙂 Byt till den du hade först så man känner igen dig. 🙂 (inte för att jag kommer ihåg vad du hade, inte förrän jag ser den.. ) Jag hade gärna gjort det om jag inte var 4 år yngre på kortet. 😉 Men jag lovar konkurera ut den rejält. 🙂
dede Postat 23 september 2005 Postat 23 september 2005 Nja, att folk byter avatarer kan jag stå ut med. Men när de hoppar runt och skriver i en massa olika trådar då har det gått för långt. Skomakare bliv vid din läst!
®offe Postat 23 september 2005 Postat 23 september 2005 Funderar på att byta en sista gång till en bild på mig. 😉 Om du ökar takten litetill i ditt avatarbytande så kan man ha sidan uppe och det kommer att se ut som en gammal stumfilm på din avatar......
Katla (oregistrerad) Postat 23 september 2005 Postat 23 september 2005 Det värsta är dom som byter både avatar och alias på en gång... "vem är denna nykomling med tusentals inlägg", tänker man då. Eller nästan iaf. Jag håller med. Fast jag vill gå ett steg längre och hata alla dem som byter både alias och avatar. 🙂
hackeman Postat 23 september 2005 Postat 23 september 2005 Det värsta är dom som byter både avatar och alias på en gång... "vem är denna nykomling med tusentals inlägg", tänker man då. Eller nästan iaf. Jag håller med. Fast jag vill gå ett steg längre och hata alla dem som byter både alias och avatar. 🙂 "Hata är ett så starkt ord." Men byta är ett bra ord. Vi byter alla som byter både alias och avatar. 🙂
Björn Olsberg Postat 23 september 2005 Postat 23 september 2005 Haha!!! 🙂 Vem släckte ljuset? 🙂 Man ser dig knappt.
Ken Kängström Postat 23 september 2005 Postat 23 september 2005 Funderar på att byta en sista gång till en bild på mig. 🙂 Om du ökar takten litetill i ditt avatarbytande så kan man ha sidan uppe och det kommer att se ut som en gammal stumfilm på din avatar...... Anar jag en touch of mobbing? 🙂 🙂
Björn Olsberg Postat 23 september 2005 Postat 23 september 2005 Fast jag vill gå ett steg längre och hata alla dem som byter både alias och avatar. 🙂 Shit, jag fick fundera länge på vad du hette innan namnbytet, equinoxe 🙂
android Postat 23 september 2005 Postat 23 september 2005 (redigerat) Haha!!! 🙂 Vem släckte ljuset? 🙂 Man ser dig knappt. Det är faktiskt ett litet utsnitt ur ett foto från en livespelning (det här)... På ursprungsbilden ser jag nästan ut som nån galen demon, men här blev det kanske lite litet. Redigerat 23 september 2005 av android
Gote Postat 23 september 2005 Postat 23 september 2005 Haha!!! 🙂 Vem släckte ljuset? 🙂 Man ser dig knappt. Det är faktiskt ett litet utsnitt ur ett foto från en livespelning (det här)... På ursprungsbilden ser jag nästan ut som nån galen demon, men här blev det kanske lite litet. Jag trodde först det var en helt svart ruta, men med autolevels så dök den här filuren upp...
Danabacken Postat 23 september 2005 Trådstartare Postat 23 september 2005 Jag trodde först det var en helt svart ruta, men med autolevels så dök den här filuren upp... 🙂 ! Coolt värre! 🙂
D Vibe Postat 23 september 2005 Postat 23 september 2005 Haha!!! 😉 Vem släckte ljuset? 😛 Man ser dig knappt. Det är faktiskt ett litet utsnitt ur ett foto från en livespelning (det här)... På ursprungsbilden ser jag nästan ut som nån galen demon, men här blev det kanske lite litet. Jag trodde först det var en helt svart ruta, men med autolevels så dök den här filuren upp... 🙂🙂
android Postat 23 september 2005 Postat 23 september 2005 Oj, helt plötsligt har jag tre olika avatarer jag kan variera med efter humör....!! 🙂
Majken Postat 23 september 2005 Postat 23 september 2005 Vem föreställer min avatar då? Nej just det, det har ni ingen aning om. Hähä, tji fick ni. /Majken
dede Postat 25 september 2005 Postat 25 september 2005 Vem föreställer min avatar då? Nej just det, det har ni ingen aning om. Hähä, tji fick ni. /Majken En gammal serietidningsfigur från en serie som hette Humhum och Majken
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.