Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Man känner ju inte igen er! Skärpning ni avatar-bytare! 🙂

(D Vibe tex, varför tar du inte tillbaka till din "stampa takten-, knäppa finger-"avatar? Jag var ju så kär i den!)... 😳

Annons
Postat

Jag har slutat byta iaf 😳

Möjligtvis att det blir nån extra luva till jul eller så... 🙂

Postat
Man känner ju inte igen er! Skärpning ni avatar-bytare! 🙁

(D Vibe tex, varför tar du inte tillbaka till din "stampa takten-, knäppa finger-"avatar? Jag var ju så kär i den!)... 😄

Gillar du inte min flirtande groda? 🙂

Postat

(D Vibe tex, varför tar du inte tillbaka till din "stampa takten-, knäppa finger-"avatar? Jag var ju så kär i den!)... 😄

Groda??

Jag trodde det var en ödla.

Postat

(D Vibe tex, varför tar du inte tillbaka till din "stampa takten-, knäppa finger-"avatar? Jag var ju så kär i den!)... 🙂

Groda??

Va? Jag trodde det va George Bush 😎😄😄

Postat

(D Vibe tex, varför tar du inte tillbaka till din "stampa takten-, knäppa finger-"avatar? Jag var ju så kär i den!)... 🙂

Groda??

Va? Jag trodde det va George Bush 😎😄😄

Ovanligt söt George Bush isåfall 🙂

Postat

Det värsta är dom som byter både avatar och alias på en gång... "vem är denna nykomling med tusentals inlägg", tänker man då. Eller nästan iaf.

Postat
Funderar på att byta en sista gång till en bild på mig. 😉

Byt till den du hade först så man känner igen dig. 🙂

(inte för att jag kommer ihåg vad du hade, inte förrän jag ser den.. :rolleyes: )

Postat
Funderar på att byta en sista gång till en bild på mig.  🙂

Byt till den du hade först så man känner igen dig. 🙂

(inte för att jag kommer ihåg vad du hade, inte förrän jag ser den.. :rolleyes: )

Jag hade gärna gjort det om jag inte var 4 år yngre på kortet. 😉

Men jag lovar konkurera ut den rejält. 🙂

Postat

Nja, att folk byter avatarer kan jag stå ut med. Men när de hoppar runt och skriver i en massa olika trådar då har det gått för långt. Skomakare bliv vid din läst! :rolleyes:

Postat
Funderar på att byta en sista gång till en bild på mig. 😉

Om du ökar takten litetill i ditt avatarbytande så kan man ha sidan uppe och det kommer att se ut som en gammal stumfilm på din avatar......

Katla (oregistrerad)
Postat
Det värsta är dom som byter både avatar och alias på en gång... "vem är denna nykomling med tusentals inlägg", tänker man då. Eller nästan iaf.

Jag håller med.

Fast jag vill gå ett steg längre och hata alla dem som byter både alias och avatar. 🙂

Postat

Jag håller med.

Fast jag vill gå ett steg längre och hata alla dem som byter både alias och avatar. 🙂

"Hata är ett så starkt ord."

Men byta är ett bra ord. Vi byter alla som byter både alias och avatar. 🙂

Postat
Funderar på att byta en sista gång till en bild på mig.  🙂

Om du ökar takten litetill i ditt avatarbytande så kan man ha sidan uppe och det kommer att se ut som en gammal stumfilm på din avatar......

Anar jag en touch of mobbing? 🙂

🙂

Postat (redigerat)
Haha!!!

🙂

Vem släckte ljuset? 🙂

Man ser dig knappt.

Det är faktiskt ett litet utsnitt ur ett foto från en livespelning (det här)...

På ursprungsbilden ser jag nästan ut som nån galen demon, men här blev det kanske lite litet.

Redigerat av android
Postat
Haha!!!

🙂

Vem släckte ljuset? 🙂

Man ser dig knappt.

På ursprungsbilden ser jag nästan ut som nån galen demon, men här blev det kanske lite litet.

Jag trodde först det var en helt svart ruta, men med autolevels så dök den här filuren upp...

post-1-1243349188.jpg

Postat
Jag trodde först det var en helt svart ruta, men med autolevels så dök den här filuren upp...

post-1-1243349188.jpg

🙂 ! Coolt värre! 🙂

Postat
Haha!!!

😉

Vem släckte ljuset? 😛

Man ser dig knappt.

post-1-1243349188.jpg

🙂🙂

Postat
Vem föreställer min avatar då? Nej just det, det har ni ingen aning om. Hähä, tji fick ni.

/Majken

En gammal serietidningsfigur från en serie som hette Humhum och Majken :rolleyes:

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.