Majken Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Jag hittade mig ett begagnat Reason för en hyfsat billig slant och även om jag alltid ogillat upplägget en smula kunde jag inte längre hålla mig. Så om allt går som det ska skickar jag pengarna imorgon och blir en av er mörka propellerriddare redan nästa vecka. Så se fram mot lite galna modulära experiment från mig framöver 🙂 Förresten, jag skickar nog iväg en beställning på det här paketet imorgon också: http://www.esoundz.com/details/viewDetails.php?ProductID=641 500 kronor för lite etnoljud? Count me in Scotty - lr hur man nu säjer. Nåja, enade vi gå kamrater! /Majken
Danabacken Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 (redigerat) Nej nej, att jag blir Reason användare och kommer att prata Reason med alla andra Reason användare måste ju absolut höra hemma i Reason forumet Aha! 😛 Redigerat 22 september 2005 av Danabacken
Majken Postat 22 september 2005 Trådstartare Postat 22 september 2005 Nej nej, att jag blir Reason användare och kommer att prata Reason med alla andra Reason användare måste ju absolut höra hemma i Reason forumet 🙂 Sen att jag uttrycker mig otydligt är ju en helt annan sak 😛 /Majken
bloke Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Ett bra val gjort du har...reasonRiddare du snart kan bli;)
Violiner Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Förresten, jag skickar nog iväg en beställning på det här paketet imorgon också: http://www.esoundz.com/details/viewDetails.php?ProductID=641 500 kronor för lite etnoljud? Count me in Scotty - lr hur man nu säjer. Nåja, enade vi gå kamrater! /Majken Är inte det några veckor försent..? De stängde ju den 7 september...
Linus Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Nåja, enade vi gå kamrater! Jepp, ditt Cubase kommer fortsätta vara enat med Reason iaf. 😄 Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering. 🙂
Majken Postat 22 september 2005 Trådstartare Postat 22 september 2005 Är inte det några veckor försent..? De stängde ju den 7 september... Nejdå, de finurliga rackarna låter en köpa samplingar till groupbuy priset ett tag framöver. Så passa på! 🙂 /Majken
Linus Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Är inte det några veckor försent..? De stängde ju den 7 september... Nejdå, de finurliga rackarna låter en köpa samplingar till groupbuy priset ett tag framöver. Så passa på! 😱 /Majken Downloadversion? Hursomhelst, halva ordinarie priset 😱
Violiner Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Nejdå, de finurliga rackarna låter en köpa samplingar till groupbuy priset ett tag framöver. Så passa på! 😱 /Majken OK - intressant! Det är ju bara en fjärdedel av ordinarie pris om jag räknar rätt...
Stinkey (oregistrerad) Postat 23 september 2005 Postat 23 september 2005 Om det låter kan det inte vara fel! 😳 Go for it!!!!
Majken Postat 29 september 2005 Trådstartare Postat 29 september 2005 Nu har jag äntligen köpt mig en licens av Riesen 3, den tyska smarriga chokladkolan. Jag postar väl ett ljudklipp när jag knåpat ihop något. Till veckan bör även mina akustiska folkmusik ljud dyka upp. Blir spännande 😛 /Majken
Linus Postat 29 september 2005 Postat 29 september 2005 ...en licens av Riesen 3, den tyska smarriga chokladkolan Är det DÄRFÖR 3.0 gjort min dator segare? 🙂😛
Mats Stålbröst Postat 29 september 2005 Postat 29 september 2005 Men Majken, du har ju alltid sagt att Riesen inte var någonting för dig? 🙂 /Mats (tv-reklamskadad)
Linus Postat 29 september 2005 Postat 29 september 2005 Majken kanske har ledsnat på Steinberg Toffifee?
Procedomani Postat 29 september 2005 Postat 29 september 2005 (redigerat) Men det var ju längesen de'.... 🙂 /H Redigerat 29 september 2005 av Procedomani
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.