Audiorent Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 hej Tänkte ramla in i huvudstaden torsdag den 29 sept och åker hem på söndag. Spenderar kanske två dagar på mässan om det finns nåt som intresserar mig så länge. Sen tänkte jag passa på o hälsa på lite polare o dricka sprit..... för en nykter dag innanför tullarna är en förlorad dag!! Några fler som skall dit.... vi kanske skall ha ett STUDIO-IRL där ?.... missade ju Malmö pga av inbokat studiogigg Mattias
Pluffo Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Absolut kommer man att gå dit och pilla på prylarna 🙂
Majken Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Majken kommer att finnas på plats under lördagen och eventuellt även någon mer dag 🙂 /Majken
Pluffo Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Majken kommer att finnas på plats under lördagen och eventuellt även någon mer dag 🙂 /Majken Ånej... Ska du också börja prata om dig själv i tredjeperson? 🙂
Björn Olsberg Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Kul, kom förbi Studios monter vettja.
Pluffo Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 (redigerat) Kul, kom förbi Studios monter vettja. Nej, nej...usch! 🙂 Det har jag inte alls planerat 🙂 Redigerat 22 september 2005 av Pluffo
Majken Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Majken kommer att finnas på plats under lördagen och eventuellt även någon mer dag 🙂 /Majken Ånej... Ska du också börja prata om dig själv i tredjeperson? 😛 Majken skulle aldrig göra något sådant. /Majken
Pluffo Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Majken kommer att finnas på plats under lördagen och eventuellt även någon mer dag 🙂 /Majken Ånej... Ska du också börja prata om dig själv i tredjeperson? 😛 Majken skulle aldrig göra något sådant. /Majken Bra! Pluffo blev lite orolig där ett tag. Är det någon som vet hur mycket man måste pröjsa för att gå in? Studentrabatt?
PetePizza (oregistrerad) Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Jag ska dit o äta såna här gratiskarameller som fastnar mellan tänderna! 😛
Linus Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Majken kommer att finnas på plats under lördagen och eventuellt även någon mer dag 😠 /Majken Ånej... Ska du också börja prata om dig själv i tredjeperson? 😄 Majken skulle aldrig göra något sådant. /Majken 🙂
Audiorent Postat 22 september 2005 Trådstartare Postat 22 september 2005 Är det någon som vet hur mycket man måste pröjsa för att gå in? Studentrabatt? Jag har vip-biljett från en leverantör och på den står det värde 120:- så det är väl de det kostar. Vet inte om det är så fortfarande att det är branschfolk ons-tors och för "allmänheten" på fre-lör. Matte
Pluffo Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Är det någon som vet hur mycket man måste pröjsa för att gå in? Studentrabatt? Jag har vip-biljett från en leverantör och på den står det värde 120:- så det är väl de det kostar. Vet inte om det är så fortfarande att det är branschfolk ons-tors och för "allmänheten" på fre-lör. Matte Aj då...Jag planerar att gå dit i veckan 😱
Björn Olsberg Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 (redigerat) Vet inte om det är så fortfarande att det är branschfolk ons-tors och för "allmänheten" på fre-lör. Matte Såvitt jag vet så görs det ingen skillnad mellan dagarna detta år. Btw, Studio finns i monter B03:51 (längs ena långväggen) EDIT: Lade in karta Redigerat 22 september 2005 av Olsberg
osiris Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Jo jag ska nog dit... Skulle ev. få gratisbiljetter utav en kollega. Vet dock inte vilken dag det blir. Men kul blir det nog 🙂
MusicNixon Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Jo jag ska nog dit... Skulle ev. få gratisbiljetter utav en kollega. Vet dock inte vilken dag det blir. Men kul blir det nog 😱 Du får gå vilken dag du vill. 🙂 Vi hörs om det senare! Jag själv ska gå dit med kollegor och elever under onsdag-torsdag.
Mats Stålbröst Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Majken kommer att finnas på plats under lördagen och eventuellt även någon mer dag 😆 /Majken Även Mats är där på lördagen... och även på onsdagen (lovade jag i ett svagt ögonblick 😛). /Mats
osiris Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Jo jag ska nog dit... Skulle ev. få gratisbiljetter utav en kollega. Vet dock inte vilken dag det blir. Men kul blir det nog 🙂 Du får gå vilken dag du vill. 😛 Vi hörs om det senare! Jag själv ska gå dit med kollegor och elever under onsdag-torsdag. Vilken dag är bäst att gå då? 🙁 Får man möjligtvis två biljetter? 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.