Jump to content
Annons

åsikten är  

4 röster

1. 1. åsikten är

• att du borde lägga av med sånt här skit
      1
    • fortsätta jobba med den här, för ofin i kanten nu
      0
    • ...öhm.. jag vet inte..
      2
    • det här borde ges ut på skiva
      0
    • att du gjort bättre saker, fokusera om
      0
    • kul experiment, men inget jag lyssnar på igen
      0

Recommended Posts

Postat

* LÅTNAMN: Nofhere

* ARTIST/GRUPP: Arete

* GENRE: noise/ebm

* LÅTLÄNGD: 3:27

* KOMPOSITÖR: Mattias Andersson

* INSPELNINGSÅR: 2005

* FORMAT: mp3

* STORLEK: 4 mägg

* STATUS: Skiss

* LÅTLÄNK:

Tog en paus från html och satt mig med cubase inatt (ovanligt eller hur? ;-) ). Skapade lite dunkande, våldande noiseaktig musik. Texten är lite småfjantig, spontansjungen som den är, och körd genom bitrman då jag fortfarande inte är tillbaka efter förkylningen ;-) (fast det blev rätt skön effekt). Lite Haus Arafna över den nästan. Mest intressant för mig är hur strukturen på låten fungerar, är det något som bara känns helt fel?

Annons
Postat

Texten spelar ingen större roll eftersom man absolut inte hör vad du säger.

I övrigt får man nästan känslan av att du skojar. Efter att ha hört din platta så¨är steget ganksa långt till detta. Våldsamt för öronen och för själen är det, om det är det du vill åstadkomma. Vet inte vad mer som kan sägas. Jag gillar rytmen, men den britratade sången blir lite overkill tycker jag. 😱

Postat

Hehe, visst är det ett långt steg från Y-feeder, just därför jag delade upp mig själv i flera projekt :-) Våldsamt och elakt var precis vad jag var ute efter, så då träffade jag rätt där. Kanske ska dra ner med effekten på sången ändå, får skriva en ordentlig text och lägga den när jag blivit frisk i rösten :-) Tack för åsikterna ägget :-)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.