Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Heh, jag som startade om datorn eftersom jag var säker på att det hade fått spunk på nått sätt.... Varje gång jag klickade på nåt på forumet kom det upp en ruta som undrade vilket program jag ville använda för att öppna php-filen jag klickat på.... :rolleyes:

Postat
Heh, jag som startade om datorn eftersom jag var säker på att det hade fått spunk på nått sätt.... Varje gång jag klickade på nåt på forumet kom det upp en ruta som undrade vilket program jag ville använda för att öppna php-filen jag klickat på.... 🙂

Samma här. Helt plötsligt dessutom när jag satt och kollade här på forumet. Trodde att jag fått en fetingvirusattack.

/Daniel

Postat

För mig försvann det inte förrän jag tömde cachen och kakorna. Lite läskigt.

Postat

Alltid samma visa....när man inte har koll på när uppdateringarna sker 🙂🙂

forumberoende 🙁 ??NÄÄ'RAA 😎😄

Postat
Heh, jag som startade om datorn eftersom jag var säker på att det hade fått spunk på nått sätt.... Varje gång jag klickade på nåt på forumet kom det upp en ruta som undrade vilket program jag ville använda för att öppna php-filen jag klickat på....  🙂

Spunk? I datorn? Hrm...

Jag fick spel när forumet låg nere och började mejlterrorisera valda medlemmar istället. ABSTINENS!! 🙂

🙁

Postat
Ber om ursäkt för de orosmoment som uppdateringen innebar. Till nästa gång ska vi se till att en uppdatering av denna kaliber går mer smidigt.

DET HOPPAS JAG VERKLIGEN!!!

🙂

Postat
Jag fick spel när forumet låg nere och började mejlterrorisera valda medlemmar istället. ABSTINENS!! 🙂

Tack för mejlet! 🙂

Postat
Jag fick spel när forumet låg nere och började mejlterrorisera valda medlemmar istället. ABSTINENS!!  😱

Tack för mejlet! 😄

Det var så lite så.

Hittade du nåt kul?

Postat
Ber om ursäkt  för de orosmoment som uppdateringen innebar. Till nästa gång ska vi se till att en uppdatering av denna kaliber går mer smidigt.

😱

Du inser väl att det var din lilla avatar-kupp som fick Olsberg att ta ner forumet?

Postat
Ber om ursäkt  för de orosmoment som uppdateringen innebar. Till nästa gång ska vi se till att en uppdatering av denna kaliber går mer smidigt.

😱

Du inser väl att det var din lilla avatar-kupp som fick Olsberg att ta ner forumet?

Jag tänkte lite i de banorna. Först kändes det som om jag hade blivit avstängd. Det har hänt förr, av liknande upptåg på andra avkrokar.

Postat
Ber om ursäkt för de orosmoment som uppdateringen innebar. Till nästa gång ska vi se till att en uppdatering av denna kaliber går mer smidigt.

Det är inget du behöver ursäkta dig för. Det är bara åtminstone jag som är lite orolig nu när jag tvingats använda min studiodator som kombinerad studiodator och internetdator.. Min internetdator har lagt av nämligen. 🙂

/daniel

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.