Björn Olsberg Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 En ganska omfattande uppdatering av servern gjorde att forumet har legat nere en stund nu på eftermiddagen. Men nu är allt tillbaka som det ska.
android Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Heh, jag som startade om datorn eftersom jag var säker på att det hade fått spunk på nått sätt.... Varje gång jag klickade på nåt på forumet kom det upp en ruta som undrade vilket program jag ville använda för att öppna php-filen jag klickat på....
D Vibe Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Heh, jag som startade om datorn eftersom jag var säker på att det hade fått spunk på nått sätt.... Varje gång jag klickade på nåt på forumet kom det upp en ruta som undrade vilket program jag ville använda för att öppna php-filen jag klickat på.... 🙂 Samma här. Helt plötsligt dessutom när jag satt och kollade här på forumet. Trodde att jag fått en fetingvirusattack. /Daniel
mornel Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 För mig försvann det inte förrän jag tömde cachen och kakorna. Lite läskigt.
Björn Olsberg Postat 21 september 2005 Trådstartare Postat 21 september 2005 Ber om ursäkt för de orosmoment som uppdateringen innebar. Till nästa gång ska vi se till att en uppdatering av denna kaliber går mer smidigt.
karl Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Alltid samma visa....när man inte har koll på när uppdateringarna sker 🙂🙂 forumberoende 🙁 ??NÄÄ'RAA 😎😄
Gote Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Heh, jag som startade om datorn eftersom jag var säker på att det hade fått spunk på nått sätt.... Varje gång jag klickade på nåt på forumet kom det upp en ruta som undrade vilket program jag ville använda för att öppna php-filen jag klickat på.... 🙂 Spunk? I datorn? Hrm... Jag fick spel när forumet låg nere och började mejlterrorisera valda medlemmar istället. ABSTINENS!! 🙂 🙁
mornel Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Ber om ursäkt för de orosmoment som uppdateringen innebar. Till nästa gång ska vi se till att en uppdatering av denna kaliber går mer smidigt. DET HOPPAS JAG VERKLIGEN!!! 🙂
Linus Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Jag fick spel när forumet låg nere och började mejlterrorisera valda medlemmar istället. ABSTINENS!! 🙂 Tack för mejlet! 🙂
Gote Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Jag fick spel när forumet låg nere och började mejlterrorisera valda medlemmar istället. ABSTINENS!! 😱 Tack för mejlet! 😄 Det var så lite så. Hittade du nåt kul?
Gote Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Ber om ursäkt för de orosmoment som uppdateringen innebar. Till nästa gång ska vi se till att en uppdatering av denna kaliber går mer smidigt. DET HOPPAS JAG VERKLIGEN!!! 😱 Du inser väl att det var din lilla avatar-kupp som fick Olsberg att ta ner forumet?
mornel Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Ber om ursäkt för de orosmoment som uppdateringen innebar. Till nästa gång ska vi se till att en uppdatering av denna kaliber går mer smidigt. DET HOPPAS JAG VERKLIGEN!!! 😱 Du inser väl att det var din lilla avatar-kupp som fick Olsberg att ta ner forumet? Jag tänkte lite i de banorna. Först kändes det som om jag hade blivit avstängd. Det har hänt förr, av liknande upptåg på andra avkrokar.
D Vibe Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Ber om ursäkt för de orosmoment som uppdateringen innebar. Till nästa gång ska vi se till att en uppdatering av denna kaliber går mer smidigt. Det är inget du behöver ursäkta dig för. Det är bara åtminstone jag som är lite orolig nu när jag tvingats använda min studiodator som kombinerad studiodator och internetdator.. Min internetdator har lagt av nämligen. 🙂 /daniel
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.