Jump to content
Annons

Nintendos nya spelmaskin...


android

Recommended Posts

Hejp!

Nån mer än jag som är lite smått uppspelt över Nintendos nya påfund!?

nyhet_standard_revolution_kontroll_i_3.jpg

Iofs kommer jag säkerligen inte tycka att jag har råd med den när den släpps (köpte ju en GameCube bara för typ 1½ år sedan), men jag tycker ändå att det här bådar gott inför framtiden!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag är ganska nyfiken, men har inte varit överförtjust i något av de Nintendo har producerat sedan SNES. Jag ser dock fram emot att få veta mer. Bilderna och den diffusa teaserreklamfilm som släppts om kontrollen säger ju inte så jättemycket.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, det har du ju rätt i. Det kan precis lika gärna bli pannkaka som succé känns det som... Fast jag har iofs ganska så mycket tillit till Nintendos idéer, så jag TROR (och hoppas) på att det kommer att bli grymt...! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Så här vid en första anblick så ser den lite grann ut som någon grotesk analvibrator från förra seklet. Den högra grunkan ser ut att bli en aning obekväm att hålla i handen efter ett tag. Men den kanske är grym att hålla, vem vet.

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Så här vid en första anblick så ser den lite grann ut som någon grotesk analvibrator från förra seklet. Den högra grunkan ser ut att bli en aning obekväm att hålla i handen efter ett tag. Men den kanske är grym att hålla, vem vet.

🙂

Den ser bättre ut från sidan än uppifrån, ergonomiskt sett, faktiskt. Men jag är också lite skeptisk.

Link to comment
Dela på andra sajter

det är klart ballt att det är ett helt nytt fräscht tänk i kontrollen som bäddar till spel man tidigare inte kunnat göra eller en kontrollkänsla som är helt underbar. Ska bli spännande att se och skönt att slippa en massa knappar som på dagens kontroller. De kanske även byggt in sensorer som känner av om man vrider eller ändrar höjd på kontrollen 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite lite knappar bara tycker jag. GC kontrollen hade ju 7 stycken för annat som att välja vapen eller hoppa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, men den där grejen som man kan ha i andra handen är möjlig för spelmakarna att designa hur dom vill... Så det kan ju kanske bli fler knappar också.

Och så ska det tydligen även komma en "normal" handkontroll också, som kan stoppa in "fjärrkontrollen" i...

Den som lever får se... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...