Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Antony and the Johnsons är antagligen ett av världens nu bästa band. Lyssna på t ex Fistful of Love, så fattar du (förhoppningsvis). Såg inte konserten trtos att den gått tre gånger i SVT... Klantigt... =/

Spelade faktiskt in reprisen på hårddisk. PM:a om du är intresserad går väl att överföra på nåt sätt.

Tack, men hela konserten finns (visserligen i kass kvalitet) här.

Annons
Postat
Antony and the Johnsons är antagligen ett av världens nu bästa band. Lyssna på t ex Fistful of Love, så fattar du (förhoppningsvis). Såg inte konserten trtos att den gått tre gånger i SVT... Klantigt... =/

Spelade faktiskt in reprisen på hårddisk. PM:a om du är intresserad går väl att överföra på nåt sätt.

Tack, men hela konserten finns (visserligen i kass kvalitet) här.

Ja men titta! Var ju riktigt bra kvalitet ju! 😄😆

Postat
Vad för slags åsikter har en person som gör en låt som heter "Hitler In My Heart" tro...? 😱

Om jag inte missminner mig handlar låten om att han inte kan hitta några sympatiska drag i sin person. Referenser till Hitler innebär inte nödvändigtvis att någon är nazist (jfr Anal Cunts "Hitler was a Sensitive Man").

Postat

Alltså, det är jävligt vacker musik, men jag fattar inte hans sångröst. Jag kan bara inte göra det 😛 .. Kanske är en vanesak dock..?

/Daniel

Postat
Alltså, det är jävligt vacker musik, men jag fattar inte hans sångröst. Jag kan bara inte göra det 😳 .. Kanske är en vanesak dock..?

/Daniel

Jo, jag var rätt skeptiskt i början också. Blir dessutom alltid misstänkt när en artist får så löjligt mycket uppmärksamhet (dvs beskrivs i positiva ordalag i DN).

Efter att blivit påtvingad Antonys musik några gånger har jag vant mig...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.