Jump to content
Annons

Och hur f-n ska jag göra


denton (oregistrerad)

Recommended Posts

denton (oregistrerad)

Har fått ett problem.

Jag har blivigt tillfrågad av min granne om jag kan föja med henne på sin kusins bröllop, så länge är allt ok.

Men nu är det så att hon är homo och den enda i hennes släckt som vet om det är hennes mamma och det är så att hennes kusin och resten av släckten ät lite fina i kanten så det passar inte att någon skulle vara homo. Så nu vill hon ha med mig att spela sin pojkvän. Hur fan ska jag göra? Ska man följa med och spela pojvän eller ska jag tacka nej, det som är problemet också är att hon är en jättetrevlig kompis och att hon kanske blit skit sur om jag säger nej.

Vad skulle ni ha gjort?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag skulle tacka nej. Du har väl inget med deras "problem" att göra. Eller hur?

Och det är heller ingen hit att luras på detta vis. Ärlighet och sanning kommer man längst med även om det kan göra ont.

Jag skulle helllre uppmana henne att stå på sig istället. Stå för det hon gör och är.

Mvh/Dr Phil

dr_phil_2.gif

Redigerat av Grahn
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle hänga med!

Kul att spela teater. Sen behöver man väl inte direkt ljuga och säga att man är förlovad och ska skaffa barn snart bla bla bla

Häng med på villkor att hon presenterar dig som en "vän"...så kan väl de berörda dra sina egna slutsatser.

Är hon dessutom snygg så kan du väl passa på att hångla lite för att ge det hela lite mer trovärdighet ha ha ha....

/R

ps jag tror att tjejjer är mer lesbiska än homo....

Link to comment
Dela på andra sajter

Svårt dilemma. Om du väljer att följa med så håll dig till O-roffes råd. Var bara "vän", inte pojk-. Som Grahn säger, man skall inte lura folk.

Sedan är väl lesbisk lika "homo" som gay? homo är väl en könsneutral benämning som betyder att man älskar/tänder på folk av det egna könet.

Link to comment
Dela på andra sajter

denton (oregistrerad)

Tack Roffe din ide var ju briljant, ska presentera den för henne imorgon. Som du sa då får ju de andra dra sina slutsatser.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sedan är väl lesbisk lika "homo" som gay? homo är väl en könsneutral benämning som betyder att man älskar/tänder på folk av det egna könet.

Susning.nu:

Homosexuell (äldre beteckning homofil) är en person som endast är sexuellt attraherad av andra av samma kön. Homosexuella personer blir numera alltmer accepterade i samhället, tidigare ansågs de dock lida av en psykisk sjukdom - som ett exempel på detta kan nämnas att i Sverige ansågs homosexualitet vara en psykisk sjukdom fram till 1979. Manliga homosexuella kallas ibland för bögar (denna epitet kan dock anses vara stötande) och kvinnliga för flator eller lesbiska.

Jag ber vördsammast om ursäkt för att jag blottat en avgrundsdjup inkompetens i nämnda ämne, det ska inte upprepas...

Tänk att man lär sig något varje dag 😛

O-Roffe

Link to comment
Dela på andra sajter

Gå med på att följa med, men kom iförd rosa hår, rikligt med läppglans, skinnbyxor, etc etc. Se dessutom till att puta med munnen, läspa och att hela tiden påpeka hur mycket du ääälskar någon detalj i din samtalspartners uststyrsel. :rolleyes:

Skämt åsido, det är väl lungt om du följer med, men hellre då som "manlig bekant" (så får folk dra sina egna felaktiga slutsatser) än som hennes pojkvän. Hon måste nog förr eller senare konfronteras med släkten, men ett bröllop kanske inte är bästa tänkbara läge.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men om det inte passar släkten att hon är homo så kanske det iaf är OK att hon är singel? 😱

Nä följ inte med, det förstärker ju bara hennes underkastelse inför släkten.

Är mer inne på det här spåret.

Hon måste ju inte ha en dejt eller? Har hon ljugit länge om att hon har en pojkvän?

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Jag begriper inte ett skit ärligt talat!! Är det brottsligt att vara ensamstående? Är kravet på att man kan gå på bröllop att man själv är gift, har sambo eller liknande? Det var det dummaste jag nånsin hört tror jag!!

Sedan, hur vore det om hon istället sa att hon är nekrofil eller bara tänder på att äta skit? För att väcka dem lite, typ... Hon kan ju ta med bilder på några döingar från bårhuset i handväskans plånbok och säga att de varit hennes älskare eller leka lite med chokladmoussen om det bjuds på sådan.

Det där att homosexuella är psykiskt sjuka är lite gammalt ja, numera vet man ju med säkerhet att det handlar om en fysisk skillnad.

😉

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Det är inte säkert!

Med en sån släkt kanske hon blir lönnmördad om hon avslöjas vara singel. Det kan vara snäppet värre...

😕

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Säg åt tjejen att ta med någon tjej och presentera som sin flickvän istället.

Jag har aldrig fattat vad det spelar för roll för andra om man föredrar att ligga med killar eller tjejer. Brukar släkten stå vid sänggaveln och titta när älskogen utförs eller?

Nej, nu får det vara slut på smygandet 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Ett annat förslag: Om frågan överhuvudtaget kommer på tal (det verkar ju vara en sexfixerad släkt), så kan hon väl förklara det med att hon varken är heterosexuell, homosexuell, nekrofil, sadist, masoschist, pedofil eller tänder på något annat heller såsom el, rep, hockeyklubbor, cykelsadlar, pengar, hårsprej eller lasagneformar i aluminium...utan att hon helt enkelt är asexuell.

D.v.s. att hon helt saknar sexuella känslor! Det är faktiskt också en inriktning.

Frågan är om hon blir stenad eller puttinuttad...

😄

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Säg åt tjejen att ta med någon tjej och presentera som sin flickvän istället.

Jag har aldrig fattat vad det spelar för roll för andra om man föredrar att ligga med killar eller tjejer. Brukar släkten stå vid sänggaveln och titta när älskogen utförs eller?

Nej, nu får det vara slut på smygandet 😠

Håller med! Vafan ska man gå på tå inför människor för?

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...