Audiorent Postat 20 september 2005 Postat 20 september 2005 (redigerat) Sitter o klurar på en ny programide som hade varit som klippt och skuren för Tv4 på fredagskvällarna så här på höstkanten. Det hela är ju eg. bara en ny form av Sikta mot stjärnorna fast här är det istället kändisar som gestaltar sina "favoritartister" men med sedvanlig makeup och styling Nu behöver jag helt sonika hjälp med fler lämpliga namn. Till första programmet hade jag tänkt mig - Bo Sundström som Art Garfunkel - Lillbabs som Tina Turner - Roland Cedermark som Lemmy i Motörhead - Svenne Hedlund som Jokkmokkjocke fyll gärna på med era förslag Alla ev. Royalties delas broderligt Redigerat 20 september 2005 av Audiorent
D Vibe Postat 20 september 2005 Postat 20 september 2005 (redigerat) Jocke Berg från kent som Robert Smith i The Cure hade varit grymt.. 😆 Redigerat 20 september 2005 av D Vibe
Danabacken Postat 20 september 2005 Postat 20 september 2005 😉 hehe! Ronny och Ragge som Blues Brothers! 😆
Per_a_55 Postat 20 september 2005 Postat 20 september 2005 Christer Sjögren som Lasse Lönndahl (han tror ju redan att han är Elvis så den kan vi inte ta - kanske Little Richard?)
Audiorent Postat 20 september 2005 Trådstartare Postat 20 september 2005 ....gött fortsätt... det kan bli bra det här. 😆
®offe Postat 20 september 2005 Postat 20 september 2005 Alcasar som Mamas änd the Papas Thore Skogman som Iggy Pop Johannes Brost som Britney Speers 😆 Nanne Grönvall som Tina Turner OCH Lillbabs i en och samma (lyx)förpackning... (alla födda före -56 fattar det subtila skämtet) /R
Myrli Postat 20 september 2005 Postat 20 september 2005 Darin som Marlin Manson HAHA..... hehe.. den vill jag se 😆 //Anders
Mutto Postat 20 september 2005 Postat 20 september 2005 Per Nuder som James Brown Per Gessle som Zack de la Rocha Peter Harrysson som Barry White
D Vibe Postat 20 september 2005 Postat 20 september 2005 Jerry Williams som Dave Gahan. Han har juh redan gjort en cover på Personal Jesus förövrigt 😆..
Nelerion Postat 20 september 2005 Postat 20 september 2005 (lyx)förpackning...(alla födda före -56 fattar det subtila skämtet) Det gör nog dom flesta, sen om hon var så tuff kan diskuteras. 😛
Audiorent Postat 20 september 2005 Trådstartare Postat 20 september 2005 Det här går ju kanon..... kan någon börja fila på en signaturmelodi oxo så kan vi snart sälja in paketet några fler förslag Shaboom som Mötely Crue Jan Johanssen som David Hasselhoff Göingeflickorna som Dixie Chicks The Pinks som the Hives Samulssons som Slipknot
Pazo Postat 20 september 2005 Postat 20 september 2005 Per Gessle som Zack de la Rocha HAHAHA!!! 🙂 Den skulle jag verkligen vilja se!!! 😆😆
Mutto Postat 20 september 2005 Postat 20 september 2005 i crossdressing-programmet: Gudryn Schyman som Tommy Lee Linda Rosing som Michael Jackson Svante Thuresson som Christina Aguilera Robinson-Robban som Celine Dion Charlotte Perelli som Morrisey
Audiorent Postat 22 september 2005 Trådstartare Postat 22 september 2005 Lasse Kronér som Paverotti Alice Timander som Cher (samma ålder lika mkt plast) Barbados som Guns n´ Roses Tommy Körberg som Meatloaf 😱
android Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Jan Johanssen som David Hasselhoff Är inte det egentligen samma person? 😱
D Vibe Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Iprenmannen som James Hetfield (sångaren i Metallica)
denton (oregistrerad) Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Shirly Clamp som Sammantha Fox
Audiorent Postat 22 september 2005 Trådstartare Postat 22 september 2005 Jan Johanssen som David Hasselhoff Är inte det egentligen samma person? 🙂 det är vad jag misstänkt länge också.....
Danabacken Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 (redigerat) Göran Persson som Liam Howlett (Prodigy).... 🙂 Tveksam Edit: ... Är jag den ende som har väldigt svårt att tänka mig Göran i hans position... Det var det dåligaste förslaget hittills, tror ja'! 🙂 Redigerat 22 september 2005 av Danabacken
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.