Nima-R Postat 11 april 2004 Postat 11 april 2004 Hej. Har nyligen köpt Logic platinum óch undrar om nån kan hjälpa mig och säga hur man startar för att göra musik. Är tacksam .. hej!
Neko Postat 11 april 2004 Postat 11 april 2004 Det enklaste är ju att läsa manualen. Om du inte läser manualen, prova med någon tutorial någonstans. Borde faktiskt vara det snabbaste, bästa och enklaste sättet. (Sen har jag ju inte Logic, så mer hjälp än så kan du inte få 😉 )
Wille Postat 12 april 2004 Postat 12 april 2004 (redigerat) det är bara att trycka på play sen går allt av sig själv.. 🙂 nja.. det är nog bäst att läsa manualen faktiskt. 😠 Mvh / Starion. Redigerat 12 april 2004 av Starion
hackeman Postat 12 april 2004 Postat 12 april 2004 (redigerat) RTFM! Hehe nej jag skoja bara. 🙂 Hehe... en av de tjockaste IT system manualer jag har skrivit en gång avslutade jag med endast ett litet "RTFM" på sista sidan som för övrigt var blank. Jag är övertygad om att det höll antalet supportärenden nere. 😠 Redigerat 12 april 2004 av hackeman
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.