the-great-decay Postat 11 april 2004 Postat 11 april 2004 Hej.. har en liten fråga. jag ska köpa en mickförstärkare och en tc triple-c kompressor. men när jag kopplar in det, vilken ordning ska jag då koppla det i? det jag ská spela in är sång och lite gura
dbd Postat 13 april 2004 Postat 13 april 2004 (redigerat) Ett tips är ju att leta upp en triple C mono om du bara ska spela in sång och gura. Den kostar bara 1000 kr begagnad. Tror stereoversionen går för 3000 ny på MB. Skulle du ändra dig sedan är det bara att köpa en mono till och köra link-mode. Redigerat 13 april 2004 av dbd
the-great-decay Postat 13 april 2004 Trådstartare Postat 13 april 2004 Tackar för svaren... var faktiskt och köpte en triple-c mono för 1000 spänn i förgår. nu letar jag bara efter ett vettigt mick preamp
dbd Postat 14 april 2004 Postat 14 april 2004 nu letar jag bara efter ett vettigt mick preamp Ted Fletcher har en röd liten burk som ska vara jävligt bra. http://www.tfpro.com/products/info/1.php 2500 kr hos jam tror jag.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.