ViktorDenStore Postat 22 september 2005 Trådstartare Postat 22 september 2005 System of a Down... jo visst... coolt ett tag... men fan va tjatiga de är 🙂 Det gör ju samma sak hela tin... Varje låt består av tempo o aggresivitets förändringar... Seeeegt... bra första låten men sen blir man ju så jävla trött så man kan DÖ på det där jäklarns bandet... 😄😠🙂
Pluffo Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Jadu...säg ett band som inte är monotona. System of a Down är feta. Men jag antar att man måste vara i rätt sinnestämmning för att orka med en hel skiva.
ViktorDenStore Postat 22 september 2005 Trådstartare Postat 22 september 2005 Jadu...säg ett band som inte är monotona. System of a Down är feta. Men jag antar att man måste vara i rätt sinnestämmning för att orka med en hel skiva. Mjo... typ skitförbannad 😱 😱
Pluffo Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Jadu...säg ett band som inte är monotona. System of a Down är feta. Men jag antar att man måste vara i rätt sinnestämmning för att orka med en hel skiva. Mjo... typ skitförbannad 😱 😱 Det där är en vanlig missuppfattning. Om jag skulle lyssna på en hel "Britney Spears"-skiva så skulle jag vara tvungen att vara skitförbannad..för annars skulle jag bli det. Nä, System of A Down passar bra innan man ska sussa 😱
ViktorDenStore Postat 22 september 2005 Trådstartare Postat 22 september 2005 Jadu...säg ett band som inte är monotona. System of a Down är feta. Men jag antar att man måste vara i rätt sinnestämmning för att orka med en hel skiva. Mjo... typ skitförbannad 😆 😱 Det där är en vanlig missuppfattning. Om jag skulle lyssna på en hel "Britney Spears"-skiva så skulle jag vara tvungen att vara skitförbannad..för annars skulle jag bli det. Nä, System of A Down passar bra innan man ska sussa 😱 😱 Va?
Pluffo Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Jadu...säg ett band som inte är monotona. System of a Down är feta. Men jag antar att man måste vara i rätt sinnestämmning för att orka med en hel skiva. Mjo... typ skitförbannad 😆 😱 Det där är en vanlig missuppfattning. Om jag skulle lyssna på en hel "Britney Spears"-skiva så skulle jag vara tvungen att vara skitförbannad..för annars skulle jag bli det. Nä, System of A Down passar bra innan man ska sussa 😱 😱 Va? 😆
Hans Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 System of a Down är feta. Va fn spela roll hur bandmedlemmarna ser ut, det viktiga är ju hur det låter 😱!
ViktorDenStore Postat 22 september 2005 Trådstartare Postat 22 september 2005 System of a Down är feta. Va fn spela roll hur bandmedlemmarna ser ut, det viktiga är ju hur det låter 😱! Nä va du är rolig 😱 😱
Pazo Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Jadu...säg ett band som inte är monotona. System of a Down är feta. Men jag antar att man måste vara i rätt sinnestämmning för att orka med en hel skiva. SOAD ÄR VVÄRLDENS NÄST BÄSTA BAND!! SÅ JÄLLA BRA ÄR DE! 😱😱
ViktorDenStore Postat 22 september 2005 Trådstartare Postat 22 september 2005 Jadu...säg ett band som inte är monotona. System of a Down är feta. Men jag antar att man måste vara i rätt sinnestämmning för att orka med en hel skiva. SOAD ÄR VVÄRLDENS NÄST BÄSTA BAND!! SÅ JÄLLA BRA ÄR DE! 😄🙂 😱 Jag skäms över dig Pazo
Pazo Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Jadu...säg ett band som inte är monotona. System of a Down är feta. Men jag antar att man måste vara i rätt sinnestämmning för att orka med en hel skiva. SOAD ÄR VVÄRLDENS NÄST BÄSTA BAND!! SÅ JÄLLA BRA ÄR DE! 😄🙂 😱 Jag skäms över dig Pazo 🥰
ViktorDenStore Postat 22 september 2005 Trådstartare Postat 22 september 2005 Jadu...säg ett band som inte är monotona. System of a Down är feta. Men jag antar att man måste vara i rätt sinnestämmning för att orka med en hel skiva. SOAD ÄR VVÄRLDENS NÄST BÄSTA BAND!! SÅ JÄLLA BRA ÄR DE! 😆😳 🙂 Jag skäms över dig Pazo 🙁 😄 Så... nu har jag "skämts" färdigt 🙂
Pazo Postat 23 september 2005 Postat 23 september 2005 Jadu...säg ett band som inte är monotona. System of a Down är feta. Men jag antar att man måste vara i rätt sinnestämmning för att orka med en hel skiva. SOAD ÄR VVÄRLDENS NÄST BÄSTA BAND!! SÅ JÄLLA BRA ÄR DE! 😎😆 😆 Jag skäms över dig Pazo 🙁 😄 Så... nu har jag "skämts" färdigt 😄 😄 Ommdu bara visste vilket som är mitt favoritband 😄
ViktorDenStore Postat 23 september 2005 Trådstartare Postat 23 september 2005 Survivor - Eye of the Tiger
ViktorDenStore Postat 25 september 2005 Trådstartare Postat 25 september 2005 Survivor - Eye of the Tiger Fel svar 🙂 🙂 😮
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.