ViktorDenStore Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 (redigerat) Sjukanmälan Pga för mkt krångel har nu grundaren av den här tråden avlidit... Han finns nu på en utställning i Forum-landet för "Överhettade hjärnor" 🥰😱 EDIT nr 294759: Jag känner mig ungefär som havregrynsgröt som har legat i kastrull väääldigt länge... Redigerat 19 september 2005 av ViktorDenStore
Neosus Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Okej jag anmäler mig här då.... JAG STANNAR HEMMA
ViktorDenStore Postat 19 september 2005 Trådstartare Postat 19 september 2005 Okej jag anmäler mig här då.... JAG STANNAR HEMMA Bra Grahn... det känns skönt att det finns folk som ställer upp när man behöver dem 😱
ViktorDenStore Postat 19 september 2005 Trådstartare Postat 19 september 2005 Gjorde om tråden lite... 😱 Går det byta namn på den också? 🥰
Jocke Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Men nu blev den inte lika solklar längre... 😱 Om man är sjuk brukar man ju vara hemma och vice versa. Jag anmäler mig sjukt borta men hemma. 🥰
Neosus Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Men vad håller du på med VDS. Nu stämmer ju ingenting... 😱🥰
ViktorDenStore Postat 19 september 2005 Trådstartare Postat 19 september 2005 Viktors Status: Fysiskt: Fullt frisk Psykiskt: Fullt sjuk
ViktorDenStore Postat 19 september 2005 Trådstartare Postat 19 september 2005 *förvirrad* 🥰 Om möjligt: Ännu mer förvirrad... Jag har sagt gonatt 4 gånger nu men jag sitter fortfarande kvar här... 😱
Neosus Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 (redigerat) HEMMA MEN FRÅNVARANDE <-- Passar bra på mig. Kan vi ändra tror du, VDS? Edit: Ändrade lite. 😱 Redigerat 19 september 2005 av Grahn
ViktorDenStore Postat 19 september 2005 Trådstartare Postat 19 september 2005 (redigerat) HEMMA MEN FRÅNVARANDE <-- Passar bra på mig. Kan vi ändra tror du, VDS? Teoretiskt sätt så skulle det gå... men min hjärna är mkt trött o därför har den här tråden avbrutits... dock förhoppningsvis bara tillfälligt... 😱 Redigerat 19 september 2005 av ViktorDenStore
Neosus Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 HEMMA MEN FRÅNVARANDE <-- Passar bra på mig. Kan vi ändra tror du, VDS? Teoretiskt sätt så skulle det gå... men min hjärna är mkt trött o därför har den här tråden avbrutits... dock förhoppningsvis bara tillfälligt... 😳 😆😆 ...min hjärna har redan strejkat. 😳
ViktorDenStore Postat 19 september 2005 Trådstartare Postat 19 september 2005 HEMMA MEN FRÅNVARANDE <-- Passar bra på mig. Kan vi ändra tror du, VDS? Teoretiskt sätt så skulle det gå... men min hjärna är mkt trött o därför har den här tråden avbrutits... dock förhoppningsvis bara tillfälligt... 😳 😆😆 ...min hjärna har redan strejkat. 😆 Min med... min har inte bara strejkat den har dött... Annledningen till att jag kan skriva är gamla instinkter... det blir så när man är forumnörd... då gör man det utan att använda hjärnan. Tur för annars skulle inte detta helt onödiga inlägget produceras... 😳 Är det nån som fattar vad jag skriver...? Det gör inte jag!!! Berätta gärna det för mig nån annan dag...
Pazo Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Jag ska allt se till att fatta dig viktor! Vi förstår ju alltid varandra så bra 😳 Själv slutar jag 10.00 imrgon. Har bara ne föreläsning 😳
ViktorDenStore Postat 20 september 2005 Trådstartare Postat 20 september 2005 Yogi Berra: "We made too many wrong mistakes" 😆
Pazo Postat 20 september 2005 Postat 20 september 2005 Yogi Berra: "We made too many wrong mistakes" 😆 de gick bra helt enkelt 😄
Per_a_55 Postat 20 september 2005 Postat 20 september 2005 Va? Är jag frisk? hahah! bra skämt! 😆 Jävla: Flood control is enabled on this board, please wait 30 seconds before replying or posting a new topic Skämt? Då är jag sjuk då?
Pazo Postat 20 september 2005 Postat 20 september 2005 Va? Är jag frisk? hahah! bra skämt! 😮 Jävla: Flood control is enabled on this board, please wait 30 seconds before replying or posting a new topic Skämt? Då är jag sjuk då? Jag vet inte 😉🙁🙁
ViktorDenStore Postat 20 september 2005 Trådstartare Postat 20 september 2005 Your browser does not support the HTML5 audio tag 🙁 Bra musik för den som inte har nåt att lyssna på 🙁
Pazo Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Your browser does not support the HTML5 audio tag 🙂 Bra musik för den som inte har nåt att lyssna på 🙂 Jg har nåt å lyssna på. Lyssnar på At the drive in - Rolodex propaganda just nu
ViktorDenStore Postat 21 september 2005 Trådstartare Postat 21 september 2005 Your browser does not support the HTML5 audio tag 😳 Bra musik för den som inte har nåt att lyssna på 😕 Jg har nåt å lyssna på. Lyssnar på At the drive in - Rolodex propaganda just nu Den kanske tar slut 🙂
Gote Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Jasså det är här du är?! Halva forumet är ute och letar efter dig nu!! 🙂
ViktorDenStore Postat 21 september 2005 Trådstartare Postat 21 september 2005 Jasså det är här du är?! Halva forumet är ute och letar efter dig nu!! 🙂 😳 Haha... ni är allt för goa 😕 Vi är som en enda mega stoooor familj 😱
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.