Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Min Röde NTK är trasig, vet inte hur det kunde bli så men något har hänt. Den låter kraftigt instängd och lämmnar inte lika mycket output som förut. Jag har provat den men olika utrustning samt jämför med en i princip likadan mikrofon (K2)...

Ja har felsökt noga och misstänker att röret gått sönder.

Den måste lagas, ja behöver tips på hur ja ska fixa det.. Man kanske skulle kontakta generalagenten i sverige och snacka lite. Nummer? Mail?

Ja vi inte lämmna in den till någon amatör på en musikaffär som kommer blåsa i mikrofonen och så när han textar, jag e sjukt rädd om mina prylar så att miukrofonen pajjat är ett mysterium.

Annons
Postat (redigerat)

Hej Airgo,

Jag reparerar alla typer av proffs-mikrofoner, både kondingar och dynamiska.

Skicka mig ett mail eller ring, så kan vi språkas vid, du hittar mina kontaktuppgifter på hemsidan (se nedan)

--Bosse

Redigerat av Bo Hansén
Postat
Värdelös site tyvärr, gick ej att mejla. Fick automatiskt svar att mejlen inte kom fram..

Fler tipps?

Då kanske du skall försöka att ringa dem.

Du frågade efter generalagenten, och det är de som är generalagenter för Röde i Sverige, i alla fall enligt Röde själva.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.