MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Ska ni holla koll på fotbollen så ska ni absolut besöka Mad Murphys, på "huvudgatan".......jävla juste ställe......suttit där och kollat på flera fotbollsmatcher mellan solandet och festandet......underbar stämning! Om man nu är "into fussball"...... 😉 ;) 😄😄😄 Nice, tack för tipset 🙂
dede Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Då kanske längsta tråden äntligen självdör...? Men vilken blir då längsta tråden? Den näst längsta såklart. 😉 Aha, Och då blir den längsta allts nästlängst?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Sluta snacka skit och säg att ni kommer sakna mig istället!!!
Pazo Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Sluta snacka skit och säg att ni kommer sakna mig istället!!! Jag grät ju lite för dig innan 🙂
Fnykis Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Imorgon Tisdag 20/9 far jag till Zakynthos för en veckas njutande. Anledningen till resan är att min far fyller 50 denna vecka (jag åker inte iväg för att fly från hans födelsedag, utan han är alltså med på planet tillsammans med sin dam och min syster! 😛). Folk brukar ha svårt för att klara sig utan mig i en hel vecka, men ni får helt enkelt bita ihop 😉 Längsta tråden självdör ju bara om Marcus, Grahn, Per, Viktor och jag försvinner samtidigt 😛 JAG DÅ! 😄😎🙂🙂😱😄🙁🙁 🙂
Pazo Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Ja du med då 🙂 Tog bara topp fem av de aktiva skrivarna ju 😱
Per_a_55 Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Marcus! Ha det bra och köp hem något gott att dricka och ta med det till Grahn sedan, så har vi ett hejdundrande komhemigen-party (vi kan fortsätta på avskedspartyt).
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Marcus! Ha det bra och köp hem något gott att dricka och ta med det till Grahn sedan, så har vi ett hejdundrande komhemigen-party (vi kan fortsätta på avskedspartyt). Ska bli! 😱
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Trevlig resa! 😄 Hade fint! Du hittade rätt! 😄 :D Tack
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Nu är det inte lång tid kvar... Och jag har fortfarande inte packat 😱
mornel Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 (redigerat) Nu är det inte lång tid kvar... Och jag har fortfarande inte packat 😱 Ebba von Sydow hade lite packningstips i sin blogg häromveckan. Jag citerar: Nu ska jag packa framför "Sex and the city". Två avsnitt på raken! Härligt. Precis vad jag behöver. Planen är att slå alla rekord i slimmad packning. Alltså, vi snackar Guiness rekordbok-packning här. Strategin? Lägga upp allt jag vill ha med på glasbordet för att sedan plocka bort hälften. Minst. Åh, nu blev jag sugen på "Carrie"-lockar. Ciao! Redigerat 19 september 2005 av mornel
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Nu är det inte lång tid kvar... Och jag har fortfarande inte packat 😱 Ebba von Sydow hade lite packningstips i sin blogg häromveckan. Jag citerar: Nu ska jag packa framför "Sex and the city". Två avsnitt på raken! Härligt. Precis vad jag behöver. Planen är att slå alla rekord i slimmad packning. Alltså, vi snackar Guiness rekordbok-packning här. Strategin? Lägga upp allt jag vill ha med på glasbordet för att sedan plocka bort hälften. Minst. Åh, nu blev jag sugen på "Carrie"-lockar. Ciao! Går det att inte älska Ebba? 😄
mornel Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Nu är det inte lång tid kvar... Och jag har fortfarande inte packat 😄 Ebba von Sydow hade lite packningstips i sin blogg häromveckan. Jag citerar: Nu ska jag packa framför "Sex and the city". Två avsnitt på raken! Härligt. Precis vad jag behöver. Planen är att slå alla rekord i slimmad packning. Alltså, vi snackar Guiness rekordbok-packning här. Strategin? Lägga upp allt jag vill ha med på glasbordet för att sedan plocka bort hälften. Minst. Åh, nu blev jag sugen på "Carrie"-lockar. Ciao! Går det att inte älska Ebba? 😄 Jag tror inte det. Hon är ju fenomenal!!! 🥰🥰🥰 😱
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Nu är det inte lång tid kvar... Och jag har fortfarande inte packat 😄 Ebba von Sydow hade lite packningstips i sin blogg häromveckan. Jag citerar: Nu ska jag packa framför "Sex and the city". Två avsnitt på raken! Härligt. Precis vad jag behöver. Planen är att slå alla rekord i slimmad packning. Alltså, vi snackar Guiness rekordbok-packning här. Strategin? Lägga upp allt jag vill ha med på glasbordet för att sedan plocka bort hälften. Minst. Åh, nu blev jag sugen på "Carrie"-lockar. Ciao! Går det att inte älska Ebba? 😄 Jag tror inte det. Hon är ju fenomenal!!! 🥰😄🥰 😱 Japp 🙂 Fast jag läser faktiskt Fredde's blogg oftare. 🥰 Han är också underbar. Fast han är kille 🥰
mornel Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Nu är det inte lång tid kvar... Och jag har fortfarande inte packat 😄 Ebba von Sydow hade lite packningstips i sin blogg häromveckan. Jag citerar: Nu ska jag packa framför "Sex and the city". Två avsnitt på raken! Härligt. Precis vad jag behöver. Planen är att slå alla rekord i slimmad packning. Alltså, vi snackar Guiness rekordbok-packning här. Strategin? Lägga upp allt jag vill ha med på glasbordet för att sedan plocka bort hälften. Minst. Åh, nu blev jag sugen på "Carrie"-lockar. Ciao! Går det att inte älska Ebba? 😄 Jag tror inte det. Hon är ju fenomenal!!! 🥰😄🥰 😱 Japp 🙂 Fast jag läser faktiskt Fredde's blogg oftare. 🥰 Han är också underbar. Fast han är kille 🥰 Jag tycker att de är hopplösa båda två, men ändå kan jag inte sluta läsa. Funderar på att avinstallera min rss-läsare; blir jättestressad så fort det börjar plinga och nån trist rackare har skrivit om dagens absolut bästa fantastiska dundertoppenlåt som i själva verket är svintråkig.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Detta gör Fredde underbar (t ex): Hörrni, hjälp mig lite här. Vilka svenska boksajter är bra? Att köpa böcker från alltså. Testade Bokus.com men där gick det inte att betala med kreditkort. De skickade med en räkning. Bautaomodernt.Vilka är bättre? Fredrik
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Nu är det inte lång tid kvar... Och jag har fortfarande inte packat 😄 Ebba von Sydow hade lite packningstips i sin blogg häromveckan. Jag citerar: Nu ska jag packa framför "Sex and the city". Två avsnitt på raken! Härligt. Precis vad jag behöver. Planen är att slå alla rekord i slimmad packning. Alltså, vi snackar Guiness rekordbok-packning här. Strategin? Lägga upp allt jag vill ha med på glasbordet för att sedan plocka bort hälften. Minst. Åh, nu blev jag sugen på "Carrie"-lockar. Ciao! Går det att inte älska Ebba? 😄 Jag tror inte det. Hon är ju fenomenal!!! 😄🥰😄 😱 Japp 🙂 Fast jag läser faktiskt Fredde's blogg oftare. 🥰 Han är också underbar. Fast han är kille 🥰 Jag tycker att de är hopplösa båda två, men ändå kan jag inte sluta läsa. Funderar på att avinstallera min rss-läsare; blir jättestressad så fort det börjar plinga och nån trist rackare har skrivit om dagens absolut bästa fantastiska dundertoppenlåt som i själva verket är svintråkig. 🥰 Jadu, det är inte lätt att leva i dagens samhälle! 🙂😄
mornel Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Detta gör Fredde underbar (t ex): Hörrni, hjälp mig lite här. Vilka svenska boksajter är bra? Att köpa böcker från alltså. Testade Bokus.com men där gick det inte att betala med kreditkort. De skickade med en räkning. Bautaomodernt.Vilka är bättre? Fredrik Haha, jo, men sen är övriga 95% av hans blog fyllda med pretentiöst dravel och tonårsångest.
Pazo Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 hej då marcus! Snart drar du ju!! Som present kan jag lägga up remixen jag blev klar med nu...Lägger länken i längsta tråden... 😱
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Detta gör Fredde underbar (t ex): Hörrni, hjälp mig lite här. Vilka svenska boksajter är bra? Att köpa böcker från alltså. Testade Bokus.com men där gick det inte att betala med kreditkort. De skickade med en räkning. Bautaomodernt.Vilka är bättre? Fredrik Haha, jo, men sen är övriga 95% av hans blog fyllda med pretentiöst dravel och tonårsångest. 😆🥰 tonårsångest, undrar hur han själv skulle kommentera det? 😮😛
mornel Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Detta gör Fredde underbar (t ex): Hörrni, hjälp mig lite här. Vilka svenska boksajter är bra? Att köpa böcker från alltså. Testade Bokus.com men där gick det inte att betala med kreditkort. De skickade med en räkning. Bautaomodernt.Vilka är bättre? Fredrik Haha, jo, men sen är övriga 95% av hans blog fyllda med pretentiöst dravel och tonårsångest. 😆🥰 tonårsångest, undrar hur han själv skulle kommentera det? 😮😛 Med trettioårsångest kanske? 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 hej då marcus! Snart drar du ju!! Som present kan jag lägga up remixen jag blev klar med nu...Lägger länken i längsta tråden... 😆 Jag vet, kika in där! 🥰
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Detta gör Fredde underbar (t ex): Hörrni, hjälp mig lite här. Vilka svenska boksajter är bra? Att köpa böcker från alltså. Testade Bokus.com men där gick det inte att betala med kreditkort. De skickade med en räkning. Bautaomodernt.Vilka är bättre? Fredrik Haha, jo, men sen är övriga 95% av hans blog fyllda med pretentiöst dravel och tonårsångest. 😆🥰 tonårsångest, undrar hur han själv skulle kommentera det? 😮😄 Med trettioårsångest kanske? 😄 😛🙁
ViktorDenStore Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Det här va verkligen som ett hårt slag i ansiktet... 🙁 Det är nu det är tur att man har älsklingarna till hands... 😱 Pazo... Grahn... Per... mfl... 🥰 Ha det otrevligt på resan så du kommer hem snabbt igen ... o kom ihåg att inte leta efter några fina flickor när inte Viktor är med... 😛😉 🥰 Kjam på dej... 😄 Rombo in my heart!!!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 😱 Jag letar aldrig efter fina flickor VDS, det är dom som letar efter mig.
ViktorDenStore Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 😱 Jag letar aldrig efter fina flickor VDS, du är den ende för mig... 🥰 Åh... du är så gullig...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 🥰 Jag letar aldrig efter fina flickor VDS, du är den ende för mig... 😉 Åh... du är så gullig... 😱🥰
ViktorDenStore Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 😉 Jag letar aldrig efter fina flickor VDS, du är den ende för mig... 😛 Åh... du är så gullig... 🥰🥰 😱 Jag kommer sakna dig på riktigt Rombo... du fattar alltid mina skämt... 😄
ViktorDenStore Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Gott (o äckligt) folk... kom ihåg att anmäl eran sjukfrånvaro här i framtiden
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.