MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Imorgon Tisdag 20/9 far jag till Zakynthos för en veckas njutande. Anledningen till resan är att min far fyller 50 denna vecka (jag åker inte iväg för att fly från hans födelsedag, utan han är alltså med på planet tillsammans med sin dam och min syster! 😉). Folk brukar ha svårt för att klara sig utan mig i en hel vecka, men ni får helt enkelt bita ihop 😉
Jocke Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 (redigerat) Ommä, det vet vi ju redan. Säg nåt nytt! 😉 Edit:Vad har jag sagt nu? 😉 Givetvis menar jag: Trevlig resa! Glöm inte handduken. Redigerat 19 september 2005 av Jocke
Gote Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Trevlig resa! Men du, det finns internet där nere också...
Egghuvud Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Då kanske längsta tråden äntligen självdör...?
dede Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Då kanske längsta tråden äntligen självdör...? Men vilken blir då längsta tråden?
Neosus Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 (redigerat) Ha en trevlig resa. Passa på att njuta som satan nu. 😉 Redigerat 19 september 2005 av Grahn
Egghuvud Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Då kanske längsta tråden äntligen självdör...? Men vilken blir då längsta tråden? Den näst längsta såklart. 😉
Gote Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Då kanske längsta tråden äntligen självdör...? Men vilken blir då längsta tråden? Den näst längsta såklart. 🙂 Tok heller! Den näst längsta kan väl aldrig vara längre än den längsta?! 😉
Pazo Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Imorgon Tisdag 20/9 far jag till Zakynthos för en veckas njutande. Anledningen till resan är att min far fyller 50 denna vecka (jag åker inte iväg för att fly från hans födelsedag, utan han är alltså med på planet tillsammans med sin dam och min syster! 🙂). Folk brukar ha svårt för att klara sig utan mig i en hel vecka, men ni får helt enkelt bita ihop 😉 Längsta tråden självdör ju bara om Marcus, Grahn, Per, Viktor och jag försvinner samtidigt 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Trevlig resa! Men du, det finns internet där nere också... Finns det? 🙂 Trodde bara det fanna hemma hos mig... 😉 Tror du på fullt allvar att jag kommer tillbringa min tid där nere framför en dator? 🙂 Och näe, jag ska inte glömma något 😄
Gote Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Tror du på fullt allvar att jag kommer tillbringa min tid där nere framför en dator? 🙂 Nope. Inte om ni har kabel-TV på hotellet... 😉
Pazo Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Tror du på fullt allvar att jag kommer tillbringa min tid där nere framför en dator? 🙂 Nope. Inte om ni har kabel-TV på hotellet... 😉 brudar... 🙂
Gote Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Tror du på fullt allvar att jag kommer tillbringa min tid där nere framför en dator? 😎 Nope. Inte om ni har kabel-TV på hotellet... 🙂 brudar... 😄 Du har rätt Pazo. Det brukar finnas en massa spännande kanaler på hotellen... 😎
Pazo Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Tror du på fullt allvar att jag kommer tillbringa min tid där nere framför en dator? 😎 Nope. Inte om ni har kabel-TV på hotellet... 🙂 brudar... 😄 Du har rätt Pazo. Det brukar finnas en massa spännande kanaler på hotellen... 😄 Jaa...Riktigt spännande filmer med väldigt bra repliker 😎
Gote Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Tror du på fullt allvar att jag kommer tillbringa min tid där nere framför en dator? 😄 Nope. Inte om ni har kabel-TV på hotellet... 🙂 brudar... 😄 Du har rätt Pazo. Det brukar finnas en massa spännande kanaler på hotellen... 🙂 Jaa...Riktigt spännande filmer med väldigt bra repliker 😎 ... och störtskön musik!! 😎
Neosus Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Tror du på fullt allvar att jag kommer tillbringa min tid där nere framför en dator? 😄 Nope. Inte om ni har kabel-TV på hotellet... 🙂 brudar... 😄 Du har rätt Pazo. Det brukar finnas en massa spännande kanaler på hotellen... 🙂 Jaa...Riktigt spännande filmer med väldigt bra repliker 😎 ... och störtskön musik!! 😎 Och alla coola kameravinklar. 🙂
Pazo Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Tror du på fullt allvar att jag kommer tillbringa min tid där nere framför en dator? 😄 Nope. Inte om ni har kabel-TV på hotellet... 🙂 brudar... 😄 Du har rätt Pazo. Det brukar finnas en massa spännande kanaler på hotellen... 🙂 Jaa...Riktigt spännande filmer med väldigt bra repliker 😎 ... och störtskön musik!! 😎 Och alla coola kameravinklar. 🙂 Ja riktigt cool musik! Fina närbilder! Bra grodperspektiv, fina "headshots", bra fågelperspektiv också 🙂
Gote Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Tror du på fullt allvar att jag kommer tillbringa min tid där nere framför en dator? 🙂 Nope. Inte om ni har kabel-TV på hotellet... 🙂 brudar... 😄 Du har rätt Pazo. Det brukar finnas en massa spännande kanaler på hotellen... 🙂 Jaa...Riktigt spännande filmer med väldigt bra repliker 😎 ... och störtskön musik!! 😄 Och alla coola kameravinklar. 🙂 Ja riktigt cool musik! Fina närbilder! Bra grodperspektiv, fina "headshots", bra fågelperspektiv också 🙂 Vänta nu, vi pratar fortfarande om fotboll va? 😎
Pazo Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Tror du på fullt allvar att jag kommer tillbringa min tid där nere framför en dator? 🙂 Nope. Inte om ni har kabel-TV på hotellet... 🙂 brudar... 😄 Du har rätt Pazo. Det brukar finnas en massa spännande kanaler på hotellen... 🙂 Jaa...Riktigt spännande filmer med väldigt bra repliker 😎 ... och störtskön musik!! 🙂 Och alla coola kameravinklar. 😎 Ja riktigt cool musik! Fina närbilder! Bra grodperspektiv, fina "headshots", bra fågelperspektiv också 🙂 Vänta nu, vi pratar fortfarande om fotboll va? 😄 Om det är så du vill kalla det så 😎 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 (redigerat) Sluta snacka fotboll i min restråd! EDIT: fotboll... Redigerat 19 september 2005 av MarcusRombo
Pazo Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Sluta snacka fotboll i min restråd! EDIT: fotboll... Jaha...får vi snacka porr då? 😉
Gote Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 (redigerat) Sluta snacka fotboll i min restråd! 😉 EDIT: fotboll... Jag får be om ursäkt om du uppfattade det så. Jag pratade porr hela tiden... Men ha det så bra! 😉 Edit: porr... Redigerat 19 september 2005 av Gote
Mr Keys Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Ska ni holla koll på fotbollen så ska ni absolut besöka Mad Murphys, på "huvudgatan".......jävla juste ställe......suttit där och kollat på flera fotbollsmatcher mellan solandet och festandet......underbar stämning! Om man nu är "into fussball"...... 😉 ;) 😄😄😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.