pennudd Postat 18 september 2005 Postat 18 september 2005 (redigerat) Hur gör ni? När jag kommer in i mina "perioder" så finns det ingen gräns för hur mycket tid jag kan lägga ner per dag på musik. Har svårt att hitta en balans i tillvaron. Och även om jag inte är i studion så är det enda jag längtar till att få sätta mig där och jobba... När jag är klar med ett projekt eller en låt när jag har jobbat så intensivt så vill jag oftast inte gå till studion alls på några dagar. Men det är ändå studion som styr mitt liv kan man säga... Nån annan som känner likadant och som vet vad man kan göra åt det... Ens sociala liv får ju en törn... Shit vad djupt det blev nu, hehe... 😄 Redigerat 18 september 2005 av pennudd
Danabacken Postat 18 september 2005 Postat 18 september 2005 Hehe! Så känner faktiskt ja me ganska ofta. 😄 Väldigt ofta när jag ska åka nånstans(utomlands, kanske), så går det en eller två dar, så längtar man efter att bara få sätta sig ner, och leka igen! 🙂 Så blev det iaf på min förra resa utomlands, och det var lite synd tycker jag. Det bästa vore ju o ta med sig datorn, och sitta där. Då skulle jag aldrig vilja åka hem igen! 😄 Hur skulle världen sett ut utan musik, egentligen, undrar man ibland. \\Danabacken 😄
Pluffo Postat 18 september 2005 Postat 18 september 2005 Det bästa vore ju o ta med sig datorn, och sitta där. Då skulle jag aldrig vilja åka hem igen! 😆 Är du säker på det? Ok, ok...möjligtvis på flyget men att sätta sig på en parkbänk på La Rambla och göra precis det som man brukar göra hemma i Sverige är inte vad jag anser vara semester 😆
Sonefors Postat 20 september 2005 Postat 20 september 2005 Känner exakt likadant, musiken och studion styr ens liv.... mvh Sonefors
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.