Jump to content
Annons

POLTERGEIST


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
Huuuu...

Fan Gote! 😆

Man blev ju lite skraj av grejerna o början 😱😆

Jag såg trailern tillsammans med frugan. Vi är överens om att det troligen är en riktigt bra film, men hon vågar inte se den... 😉

Ska vi hyra den Pazo? Du har ju redan chipsen och colan...

Link to comment
Dela på andra sajter

Huuuu...

Fan Gote! 😆

Man blev ju lite skraj av grejerna o början 😄😱

Jag såg trailern tillsammans med frugan. Vi är överens om att det troligen är en riktigt bra film, men hon vågar inte se den... 😄

Ska vi hyra den Pazo? Du har ju redan chipsen och colan...

LÄÄÄT!!!

Är den redan släppt föresten?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 år senare...
musik (oregistrerad)

Hej!

Fanns 3 olika poltergeisttrådar märkte jag...

Hursomhelst. Ikväll hände det! Den stora återkomsten. Poltergeisten dök upp på arbetet. Vid ett tillfälle när jag satt och arbetade vid datorn stod denne plötsligt bakom mig och sög in all luft, så jag blev matt. Vid dryckesautomaten i köket fifflade poltergeisten så att all chokladdryck började spruta åt alla håll och inte ned i min mugg. Observera att det inte skedde för personen före och inte heller för personen precis efter. Hur svårt kan det va? Jag tryckte på knappen... Sedan när jag under rasten skulle köpa en grej i godisautomaten så tog den mina pengar och började räkna baklänges, ge märkliga meddelanden i displayen, "kostar 1 krona följt av ofattbara tecken", om en vara som kostar 9 kr osv. Sedan tjöt den igen och formligen sprutade ut pengar istället. På vagnen hem stängdes dörrarna rakt mot mig märkligt nog och automaten fungerade inte, trots att den fungerade för alla andra och mitt kort håller till den 18:e och fungerade tidigare idag och säkerligen imorgon.

😄

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...