Nito_ (oregistrerad) Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 (redigerat) LÅTNAMN: Alternativ Virkelighet ARTIST/GRUPP: Ikonet - LK4Zoo GENRE: Norsk Rap LÅTLÄNGD: 3:56 KOMPOSITÖR: Nito - LK4Zoo PRODUCENT:Nito - LK4Zoo EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: mp3 STORLEK: 3.61mb STATUS: Tja..Ferdig demo passer vel her.. LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Siden er alle tyckte om vårt sound så kommer det enda en track fra dere norske bror. Feedback tas imot med takk 😕 Be gentle people/Hamra løs -Nito Redigerat 17 september 2005 av Nito_
Nisse Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Hmm...alltså, det funkar inte riktigt med norrmän med attityd, hur arga de än försöker låta så tycker jag att norska låter alldeles för snällt.. 😕 Annars låter det väl välproducerat och så, antar jag. Kul så här på fredagskvällen. 😕
Nito_ (oregistrerad) Postat 17 september 2005 Postat 17 september 2005 Hmm...alltså, det funkar inte riktigt med norrmän med attityd, hur arga de än försöker låta så tycker jag att norska låter alldeles för snällt.. 😱 Annars låter det väl välproducerat och så, antar jag. Kul så här på fredagskvällen. 😆 Hva f**! 😆 Vi kan låta rett så arga om vi vil! Pump den på stereoanlegget ditt og plag naboene med freshe tracks fra den riktige siden av svenskegrensa hehe -Nito
Myrli Postat 17 september 2005 Postat 17 september 2005 Hej.. som vanligt så förstår jag inte så mycket av texten, men beatet är otroligt skönt.. Gillar denna bättre än den förra du postade.. Bra jobbat //Anders
Nito_ (oregistrerad) Postat 17 september 2005 Postat 17 september 2005 Hehe, nei det er ikke så lett å forstå seg på oss normenn til tider. Vi kan jo være litt for smarte i forhold til våre naboer 😉 Takk for kritikken, alltid fett å høre at folk synes det låter fett. Personlig er jeg veldig fornøyd med beat'n her også. -Nito
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.