mancan Postat 16 september 2005 Dela Postat 16 september 2005 Sorry.... Ser att jag postat mitt inlägg angående Adat lite fel... Jag är ny här så jag får väl skylla på det. Hoppas bara folk kan se mitt inlägg.... En liten pressentation av mig.... Jag är 33 år gammal och har sysslat med musik sen tonåren och jobbat både med de som gärna vill se sig som proffisionella och med amatörer. Det är inte så stor skillnad egentligen...tycker jag. Min grej är väl att skriva musik fast nu på sista tiden har jag även en studio som jag trixar lite med. Studion är baserad på Adat. Helst skulle jag vilja köra 2" 24 men det har ju ingen vanlig människa råd med. Dock är jag analog nog att vara den stolta ägaren av en Korg monopoly och en Hammond L100 med Leslie. Nu är ju Adat burkarna rätt så billiga. Har jobbat med allt från heavy metal till jazz/visa. Har hankat mig fram som musiklärare i alla möjliga former eftersom det ärt så svårt att leva på musik. Har även sysslat en del med teater och gyckleri som nog kna jag blåsa mina eldar alltid...🙂 Tycker detta verkar vara en kul grej och säkert ett bra sätt att finna information och knyta kotakter. Jag ska försöka se om jag kan lära mig hur det här forumet funkar... Ha en trevlig fredag. Mancan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 16 september 2005 Dela Postat 16 september 2005 Välkommen, Mancan! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 16 september 2005 Dela Postat 16 september 2005 Hej, hej mancan!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 16 september 2005 Dela Postat 16 september 2005 Hallå du analoge vän 🙂 välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 september 2005 Dela Postat 16 september 2005 Hej & välkommen! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 16 september 2005 Dela Postat 16 september 2005 Tjabba tjena hallå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bunga Postat 17 september 2005 Dela Postat 17 september 2005 Tjenare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 17 september 2005 Dela Postat 17 september 2005 Välkommen =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 17 september 2005 Dela Postat 17 september 2005 Välkommen hit! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 17 september 2005 Dela Postat 17 september 2005 Tjena! Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 18 september 2005 Dela Postat 18 september 2005 välkommen... 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karl Postat 18 september 2005 Dela Postat 18 september 2005 welcome.... 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 19 september 2005 Dela Postat 19 september 2005 Välkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 19 september 2005 Dela Postat 19 september 2005 Tjenna Mancan o välkommen hit... inte alla som ber om ursäkt då han/hon postat fel i forumet .. det finns de som spam-postar samma fråga i alla forum utan att fatta att de borde be om ursäkt.. 😄 Så ursäkt tagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 20 september 2005 Dela Postat 20 september 2005 Benvenuti!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 20 september 2005 Dela Postat 20 september 2005 Hejhej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 20 september 2005 Dela Postat 20 september 2005 Whälkommen in! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linslusen (oregistrerad) Postat 20 september 2005 Dela Postat 20 september 2005 Välkommen! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pwayne Postat 25 september 2005 Dela Postat 25 september 2005 Välkommen in! 😄🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 25 september 2005 Dela Postat 25 september 2005 Välkommen hit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 25 september 2005 Dela Postat 25 september 2005 tjo!! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeMikrofon Postat 25 september 2005 Dela Postat 25 september 2005 Hej och hallå! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.