ViktorDenStore Postat 1 oktober 2005 Dela Postat 1 oktober 2005 Vart är brudarna? Var de inte du som visste de? 😳 Jo just det! Har inte sätt dem änn. Skall sova hos en av dem inatt. Får nog se upp med tjejbaciller. skall på sextitals-party 😮 . 😮 Jag vill också ha tjejer 🙁 Googla! 😛 😮😮🙁😆 😮😮😛🙁😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 29 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 29 oktober 2005 Vart är brudarna? Var de inte du som visste de? 🙁 Jo just det! Har inte sätt dem änn. Skall sova hos en av dem inatt. Får nog se upp med tjejbaciller. skall på sextitals-party 😆 . 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 oktober 2005 Dela Postat 29 oktober 2005 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 29 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 29 oktober 2005 😄 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 29 oktober 2005 Dela Postat 29 oktober 2005 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 29 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 29 oktober 2005 🥰 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 30 oktober 2005 Dela Postat 30 oktober 2005 Vill ni ha tjejer, var inte så hagalna, det räcker med en! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 30 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 30 oktober 2005 Vill ni ha tjejer, var inte så hagalna, det räcker med en! Men jag är bara ute efter en 😕 (flera skulle iof inte skada de heller 😆 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 30 oktober 2005 Dela Postat 30 oktober 2005 Vill ni ha tjejer, var inte så hagalna, det räcker med en! Men jag är bara ute efter en 😕 (flera skulle iof inte skada de heller 😆 ) Nä precis... fråga den här killen 😮 Haha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 30 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 30 oktober 2005 Vill ni ha tjejer, var inte så hagalna, det räcker med en! Men jag är bara ute efter en 😕 (flera skulle iof inte skada de heller 😮 ) Nä precis... fråga den här killen 😱 Haha 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 30 oktober 2005 Dela Postat 30 oktober 2005 Vill ni ha tjejer, var inte så hagalna, det räcker med en! Men jag är bara ute efter en 😕 (flera skulle iof inte skada de heller 😱 ) Nä precis... fråga den här killen 😱 Haha 😮 😆 Du fatta ingenting där alltså? Hm... jobbigt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 30 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 30 oktober 2005 Du menar de att han haft många brudar lr? 😆😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.