trancer Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 (redigerat) HÄR ISTÄLLET Redigerat 17 september 2005 av trancer
Jocke Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Hehe, det hörs ju att du är dansbandskille i grund och botten. 😄
trancer Postat 16 september 2005 Trådstartare Postat 16 september 2005 Va fan 😄 Jag gör Elektronisk Dansmusik!!! 🙂 Men även dansband, och vill lära mig denna stilen oxo 🙁 /Perrra
Jocke Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Va fan 🙁 Jag gör Elektronisk Dansmusik!!! 🙁 Men även dansband, och vill lära mig denna stilen oxo 😄 /Perrra 🙂 Jag vet, förlåt. 🙁 Vet inte vad jag ska säga utan att verka spydig, men det låter ju dansband. Virtual Guitarist funkar till en del grejer, men inte det här. Ja, det känns som Rogers bror; Gitarr-Berra har hoppat in och gästspelar i brorsans band helt enkelt. Men gör klart för all del och ruffa till den lite så lyssnar jag gladeligen ikväll igen. 🙂 Lite torrare sångljud hade inte skadat heller. 😄
starboy (oregistrerad) Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Rock? Låter mera melodifestival i mina öron (no offense). Om du vill ha rock, så skippa stråkarna (eller vad det är, dyker upp första gången vid 0:28). Och snälla, ingen virtual gura.... Dunka på med ett råare sound. Äkta guror, både el och akke. Hammond och rhodes i stället för stråk å "vanligt" piano. Gärna också andra trumor än Groove agent. Låten är det inget fel på (dock ej rock-proddad). Du är ju otvetydigt begåvad (respekt för dansbandsprojektet), men det är en bit kvar här om du vill låta rock. Fortsätt jobba, så blir det nog bra cheers
trancer Postat 16 september 2005 Trådstartare Postat 16 september 2005 Rock? Låter mera melodifestival i mina öron (no offense). Om du vill ha rock, så skippa stråkarna (eller vad det är, dyker upp första gången vid 0:28).Och snälla, ingen virtual gura.... Dunka på med ett råare sound. Äkta guror, både el och akke. Hammond och rhodes i stället för stråk å "vanligt" piano. Gärna också andra trumor än Groove agent. Låten är det inget fel på (dock ej rock-proddad). Du är ju otvetydigt begåvad (respekt för dansbandsprojektet), men det är en bit kvar här om du vill låta rock. Fortsätt jobba, så blir det nog bra cheers skitenkelt att slå på med riktig gura när man inte kan ta mer än 3 ackord på gitarr 🙂 =) Och jo.. det låter fan melodifestival 😄 /Perrra
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.