Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Musiktips:

Varför är det bara jag i hela detta långa avlånga (?) land som lyssnar på Great Big Sea?? Gillar man musik med gitarrer, stämsång, lite fiol, lite dragspel, flöjter och sköna texter så är dom bara ett måste!

Är det så att ni är nyfnikna så fråga via MSN så kan jag köra över nått exempel. (slmobildisco@hotmail.com)

Annars är det bara att gå in på www.greatbigsea.com och beställa alla deras album på en gång, tro mig.

Road%20Rage%20fs.jpg

Såg att ett nytt album var på väg i september oxo, lika bra att köpa det med.

Ni får ju gärna fortsätta tråden om vad ni tycker...

Annons
Postat

New Foundlands som spelar fiol och sjunger?! Ja, jag tackar jag! Mycket skall man höra innan örera faller å! Jag tycker det låter oerhört kompetent och, faktiskt, teknisk briljant. Dressören måste ha jobbat som ett djur! Funderar faktiskt på att slå klorna i denna utgåva, voff!

Postat

Har hört en del av deras låtar, och tycker de är lite ojämna. På lite liknande tema fast på andra sidan atlanten gillar jag flogging molly bättre.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.