Myrli Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Hej alla glada musik männikor. Jag har ett stort projekt på gång nu och skulle behöva hjälp från nån som är kunnig på Engelska. Jag ska översätta flera av mina lovsånger till Engelska och behöver någon som kan översätta eller skriva om texterna så att det passar med musiken. Låtarna som ska översättas är bland annat. Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Finns det nån som kan hjälpa mig? Skicka då den nya texten till mig på följande adress bibelsylt@hotmail.com Dessa kommer att skickas till ett amerikanskt förlag som var intresserade av låtarna. Ps. Är du som är intresserad att skriva nya texter eller bearbeta texterna inte registrerad hos stim, bör du registrera dig så att du kan få pengar från stim i fall låtarna skulle börja sälja. //Anders
allansson Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Har du fått hjälp än? Om inte så skulle jag kunna försöka att översätta dem...
Myrli Postat 16 september 2005 Trådstartare Postat 16 september 2005 Jo.. det är bara att skicka förslag till mig på mailen, jag återkommer ifall det är intressant. //Anders
hammagrella Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Hej alla glada musik männikor. Jag har ett stort projekt på gång nu och skulle behöva hjälp från nån som är kunnig på Engelska. Jag ska översätta flera av mina lovsånger till Engelska och behöver någon som kan översätta eller skriva om texterna så att det passar med musiken. Låtarna som ska översättas är bland annat. Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Finns det nån som kan hjälpa mig? Skicka då den nya texten till mig på följande adress bibelsylt@hotmail.com Dessa kommer att skickas till ett amerikanskt förlag som var intresserade av låtarna. Ps. Är du som är intresserad att skriva nya texter eller bearbeta texterna inte registrerad hos stim, bör du registrera dig så att du kan få pengar från stim i fall låtarna skulle börja sälja. //Anders Klart: En dag = A day in life Endast du = For your eyes only Abba fader = Daddy Cool 🙂
Stinkey (oregistrerad) Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Vill du ha nya texter med ungefär samma innehåll eller vill du ha direkta översättningar, inom det möjligas ram?
Myrli Postat 16 september 2005 Trådstartare Postat 16 september 2005 Vill du ha nya texter med ungefär samma innehåll eller vill du ha direkta översättningar, inom det möjligas ram? Om det är möjligt så vill jag har exakt översättning, men jag vet att det är svårt eller till och med omöjligt. Men så nära orginalet som möjligt är ju bra. //Anders
Myrli Postat 20 september 2005 Trådstartare Postat 20 september 2005 Ey vart tog alla som var intresserade att översätta vägen? Trodde det skulle vara klart på ett nafs. //Anders
Pellesnusk Postat 20 september 2005 Postat 20 september 2005 Abba fader = Daddy Cool Eller "Stickan Andersson" kanske....eller var den för långsökt?
MusikMakaren Postat 5 oktober 2005 Postat 5 oktober 2005 Hej Anders! Har du fått hjälp ännu? Jag är mycket intresserad av att skriva översättningarna... /Jan Olof
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.