Dr Arthur Krause Postat 15 september 2005 Postat 15 september 2005 (redigerat) Basen tickar...HJÄLP -------------------------------------------------------------------------------- Jag trodde först det var min nya Sansamp bassdriver som hade pajat (hur nu den skulle kunna göra det efter allt ljutjärn i den). Jag kopplade basen rakt in i mixerna och lyssnade.. . 🙂 Det visade sig att det var basen som tickade av sig själv likt en metronom i samma tempo. Mycket störande 🙂 . Vad är felet? Är det någon som varit med om något liknande. Basen jag har är en passiv elbas med två mickar. Fast jag kom på det...jag hade ju en klocka i fickan som jag glömt av att jag hade... 🙂 Redigerat 15 september 2005 av Dr Arthur Krause
pandemon Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Nästan lite som E A Poes berättelse om hjärtslagen från under golvet! Scary 😄
Egghuvud Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 du har en ond bas..... låter som en Steven king roman "den onda basen" Alla som spåelar på den blir besatta av det onda Elvisembryots negativa karma och börjar döda folk med yxa, jmfr axe. 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.