Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Basen tickar...HJÄLP

--------------------------------------------------------------------------------

Jag trodde först det var min nya Sansamp bassdriver som hade pajat (hur nu den skulle kunna göra det efter allt ljutjärn i den).

Jag kopplade basen rakt in i mixerna och lyssnade.. . 🙂

Det visade sig att det var basen som tickade av sig själv likt en metronom i samma tempo. Mycket störande 🙂 .

Vad är felet? Är det någon som varit med om något liknande. Basen jag har är en passiv elbas med två mickar.

Fast jag kom på det...jag hade ju en klocka i fickan som jag glömt av att jag hade... 🙂

Redigerat av Dr Arthur Krause
Annons
Postat

du har en ond bas..... låter som en Steven king roman "den onda basen" Alla som spåelar på den blir besatta av det onda Elvisembryots negativa karma och börjar döda folk med yxa, jmfr axe. 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.