Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjo!! någon som har nått bra tips på en prisvärt midiklaviatur. Vilka som fungerar bra eller inte fungerar bra. Kommer att använda den till Reason samt Cubase.

Annons
Postat

Vad har du tänkt dig för pris och vad ska det användas till? Ska man lira piano och vill ha en bra känsla åker prislappen upp, men om man bara lägger trumkomp m.m. klarar man sig med ett billigare. Själv har jar ett Keystation 88es som jag är nöjd med. Fullängd med vägda tangenter, men ändå inte svindyrt..

Postat

tänkte mig något mindre!! runt 1000 - 2000kr behöver inte ha så många funktioner dock måste det vara anslagskänsligt. Tänkte använda det mest i Reason. Lägga pads och sånt.

Postat

OK, tror det finns en billigare variant av det jag har, med mindre/färre tangenter. Det skulle jag kunna rekommendera.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.