henrik berglund (oregistrerad) Postat 15 september 2005 Postat 15 september 2005 Hej, Varför är det så liten väsen kring m-audios "black box"? Jag menar, förstärkarsimulatorer, ljudkort, effekter, trummaskin, stämmapparat(!) i en o samma låda... Jag har precis skaffat mig ett ex. och är hur nöjd som helst. Betydligt bättre förstärkarsimulator än Behringers v-amp, som ju bara låter ok vid idiotdist...(poden har jag inte testat) Nå´n mer som skaffat síg denna trevliga box? Rock on folks!
Pluffo Postat 15 september 2005 Postat 15 september 2005 Jag hade varit lyrisk om det inte hade rört sig om en USB-lösning. Latency, usch 😕
henrik berglund (oregistrerad) Postat 15 september 2005 Postat 15 september 2005 Tjo, Va oxå lite smyg med att köra usb...-men det funkar fantastiskt bra! (jag kör visserligen inte så mycket vst:er...) Det går väl att mäta upp latency värden -frågan är om man hör någon skillnad? Henrik
rankey (oregistrerad) Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 heh, kör aldrig den som ljudkort. så jag vet inget om dess funktion som det. Men som förstärkarsimulator är den sjukt rolig och vällåtande om man handskas med den rätt. mycket bra alternativ till Pod'en, mer flexibel på flera sätt. Var ett självklart val enligt mig tack vare priset. Är riktigt nöjd. Den testas i senaste Computer Music o fick 9/10 där i poäng. Har också märkt att det är otroligt lite snack om den. Många kanske inte förstår att man inte behöver ha den som ljudkort överhuvudtaget... förstår att usb är avskräckande men i detta fall är det betydelselöst om man har ett hyfsat ljudkort innan, så skiter man i usb-funktionen helt enkelt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.