Nikkie (oregistrerad) Postat 15 september 2005 Postat 15 september 2005 (redigerat) Hej Sitter och spelar in lite ideer,gjorde en snabb mixdown óch det låter mysko,ljudet lixom duckar ibland som att någon kompressor hoppar in.Detta är helt rent lite reverb på gurorna.så skit i hur nivåerna är utan kan någon säga varför det blir som det blir här hmm... Tack på förhand//Nikkie Redigerat 17 september 2005 av Nikkie
hegobald Postat 15 september 2005 Postat 15 september 2005 Du får förklara mera... Det är mycket som låter här.. Komprimerade trummor.. Bassyntar som fasar i och ur varandra et.c.. Inget som duckar som du beskriver inte. Du kanske har nåt lurt med din lyssning??? 😛
Nikkie (oregistrerad) Postat 15 september 2005 Postat 15 september 2005 det kanske är som du säger att det är för mycket helt enkelt,första gången som jag leker med syntbas.... det som jag undrade över är ljudnivån som åker upp och ner på gitarrerna, men det kanske är syntarna som tar lite stor plats ochpåverkar resten.. kan det vara så tro?? H//Nikkie
Joey Postat 15 september 2005 Postat 15 september 2005 Hej skulle någon vilja komentera ljudet på gitarrerna då jag håller på att prova lite nya sätt att spela in på. H//Nikkie
Danabacken Postat 15 september 2005 Postat 15 september 2005 (redigerat) Jag tycker inte att det är så farligt när det gäller att gitarren "duckar". Edit: Häftig låt förresten! 😛 Redigerat 15 september 2005 av Danabacken
Falk Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Bra jobbat..fick en känsla av att det lät som Alphavilles hit Big in Japan..kanske borde du dämpa gitarren och jobba mer med syntarna!?..istället för gitarren kan du lägga på någon sång..det låter som en tuff början på en refräng 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.