Mats Stålbröst Postat 14 september 2005 Postat 14 september 2005 Vem i Stockholmstrakten ska man vända sig till om man vill ha en Fender Jazz Bass med aktiva mickar servad? Jag misstänker att det är något skumt med pottarna och sladdhärvan därunder... /Mats
hegobald Postat 14 september 2005 Postat 14 september 2005 (redigerat) Vem i Stockholmstrakten ska man vända sig till om man vill ha en Fender Jazz Bass med aktiva mickar servad? Jag misstänker att det är något skumt med pottarna och sladdhärvan därunder... /Mats Ett säkert kort torde väl http://www.forstarkardoktorn.com/ vara... Men om det är som du säger att det är nåt elektriskt fel så borde i princip vem som helst som kan Ohms lag, äger en multimeter och använt lödpenna mer än 4 timmar kunna hjälpa dig 😎 Redigerat 14 september 2005 av hegobald
Mats Stålbröst Postat 14 september 2005 Trådstartare Postat 14 september 2005 Jag vill ju inte att "vem som helst" ska rota i min bas. 😉 Till saken hör att jag redan haft den inne på service med, uppenbarligen, inte helt lyckat resultat. Tänkte få det gjort ordentligt den här gången. Är Förstärkardoktorn ett säkert kort när det gäller jazzbasar, eller ska jag uppsöka Basdoktorn istället? 😉 /Mats
Pegu Postat 14 september 2005 Postat 14 september 2005 Gå till Ad Lib i sumpan!!!! Mycket bra. Ad Lib Guitars Vasag. 4 B, Box 1214 172 24 SUNDBYBERG Tfn 08-29 80 90
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.